Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart dags att åka till ridskolan för att hjälpa US att arrangera stallkompisträff. Idag är temat tårtbakning :up: sen ska A vara stallvärd i eftermiddag och det är ingen större idé att åka hem emellan så vi hänger där hela dagen :D ska ta och prova dressyrsadel på Prince och mocka hage och lite sånt när jag ändå har tid.
 
Jag som hade sa mycket att saga och sa blev inget (nastan) sagt. Jag sag inte att de forsta citaten kom med ... numera ar det ofta sa att jag bara ser de senaste citaten, men de andra finns dar med. Men jag glomde att kolla extra. 🙄

@sjoberga och @escodobe ... sorry, fel trad.
@iNHALE 🤢

@Fjordfrälst Min pappa sa ofta, bade till mig och mina kompisar och till sina barnbarn, "Tyst ungar, jag tittar pa barn TV".😂

@tornblomma Jag har stoppat huvudet i sanden sedan Trump blev president ... jag kanner tydligt att huvudet kommer att vara kvar i sanden tills jag inte langre ser nagra TRUMP flaggor (ryyyys) nagon stans. Jag blir sa oerhort negativ och klarar helt klart inte av det langre.
Hihi 😅😂
 
Somnade klockan tre imorse, gissa hur trött jag var när klockan ringde 😰
Men kom upp iaf, hästarna har blivit släppta i andra hagar och den lilla har visat upp hela registret av knas hon kan. Trule han tyckte, tusan heller jag ska äta matte skiter i om du inte knäppt av grimskaftet eller inte ännu 😂
 
Åh satan mitt huvud. Ungdomliga grannen föreslog att jag ska testa ngn form av migränmedicin även om jag inte tror det är migrän. Ngn som har tips på vad som kan funka? Ska skicka hen till apoteket
Screenshot_20220910-104120~2.webp

:up: :idea:
 
Åh satan mitt huvud. Ungdomliga grannen föreslog att jag ska testa ngn form av migränmedicin även om jag inte tror det är migrän. Ngn som har tips på vad som kan funka? Ska skicka hen till apoteket
Sumatriptan tabletter eller Zomig nasal nässpray. Sprayen verkar snabbare men den är så jävla vidrig när den rinner ned i gommen, smakar beskt så nu blir jag illamående bara jag tänker på den. Hade alltså testat tablett i ditt ställe. Båda finns receptfritt.
 
Sumatriptan tabletter eller Zomig nasal nässpray. Sprayen verkar snabbare men den är så jävla vidrig när den rinner ned i gommen, smakar beskt så nu blir jag illamående bara jag tänker på den. Hade alltså testat tablett i ditt ställe. Båda finns receptfritt.

Tack! Ska skicka ”hemtjänsten” att handla direkt 🙏🏼
 
"Just nu: Flera döda efter misstänkt valkrock" :nailbiting:

Snacka om jag trodde att det hade något med morgondagens val att göra, tills jag läste det lite mer finstilta under:
"Båt tros ha kört på val i turistort i Nya Zeeland"

(Alltså nyheten i sig är ju inget att skratta åt, men jag sitter ändå och fnissar lite åt mitt feltänk.... :D)
 
Sitter och håller koll Coach som är hängig. Han var segare än vanligt på morgonrundan och sen åt han inte upp frukosten 😔 Detta är ju matvraket deluxe så något är off, vi tar det lugnt och hoppas det blir bättre med lite TLC. I vintras spökade en trolig urinsten som släppte själv så kanske att det är något liknande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp