Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Ny tråd att skriva saker man stör sig på :D
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
118 246
Senast: LadySara
·
Tjatter Gjorde ett hårtest på Lyko, fick som tips/råd att använda ett schampo med vulkanisk aska i. Någon som har testat? Vad det bra/dåligt? :)
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Bufera
·
Skola & Jobb Jag är i slutet av en rekryteringsprocess och kommer snart behöva kontakta mina tilltänkta referenser för att höra om de kan ställa upp...
Svar
14
· Visningar
1 114
Senast: animalasia
·
Kultur Livet har varit lite jobbigt på sistone, så jag önskar något lättsmält och trevligt att lyssna på för att kunna skingra tankarna och...
2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Trott
·
Hemmet Mitt i flytt! Flyttgubbarna (vågar man säga så fortfarande? Flytthennarna kändes liksom inte som ett etablerat uttryck) kommer 8.00, det...
2
Svar
29
· Visningar
3 311
Senast: YaHilweh
·
Samhälle Personerna bakom podden Flashback forever ska göra ett program för SVT inför valet. Där de ska ta upp frågeställningar ifrån Flashback...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 309
Senast: Gunnar
·
Fritid Vi planerar att åka till Lofoten i juli. Tanken är att kuska iväg med husvagn. Vi åker från Östergötland, men diskuterar vad vi vill se...
2
Svar
32
· Visningar
3 134
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
992
Senast: Scata
·
Hemmet För några månader sedan började en ekorre springa på mitt balkongräcke. Jag tyckte det var lite gulligt. Sen kom det en till och gjorde...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 241
Senast: Görel
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
82 518
Senast: Mineur
·
Fritid Vi ska ut med husbil i slutet av juli. Två vuxna och två barn på 4,5 år respektive 10 månader. Utgår från Östergötland. Så nu behöver...
2
Svar
22
· Visningar
1 189
Senast: Snurrfian
·
Relationer Killen har en granne som beter sig mer och mer mysko, i början var hon rar men nu tycker jag mest det blir en otrevlig stämning. Jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 607
Senast: Pilot
·
Hemmet Jobbade hemma idag och tänkte att jag passar på att tvätta ett duntäcke...dessvärre ligger en del löst dun i torktumlaren när jag...
Svar
9
· Visningar
2 179
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Vilka kosttillskott bör man äta om ätandet av riktig mat är katastrof? Räcker det med multivitamintabletter? Jag äter typ hur många...
2
Svar
35
· Visningar
2 139
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag har precis flyttat och fått en minimal sovalkov. I min förra lägenheten var sovalkoven en del av hallen. Alkoven var stor och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 795
Senast: emma74
·
Mat Jag ska iväg på tävling med hunden på lördag. Åker upp på fredagen och bor på hotell över natten. De säljer bara fika på tävlingen och...
2
Svar
26
· Visningar
5 464
Relationer Jag har funderat mycket på det här med barn. Jag är 33 år, gift och bor i ett ganska stort hus. Tydligen innebär det per automatik att...
39 40 41
Svar
808
· Visningar
66 864
Senast: Nahar
·
Fritid Går det att åka kommunalt från Sturup till Malmö central eller är det bara flygbussar och taxi som gäller?
2
Svar
24
· Visningar
1 133
Senast: warg
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
2 958
Kropp & Själ Hjälp! Varje morgon promenerar jag minst en mil (ofta blir det mellan 11-12km) och sen ett par veckor tillbaka lägger jag också in lite...
2
Svar
27
· Visningar
2 156
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp