Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det mot förmodan är någon annan här som sjungit/sjunger i kyrkokör och tycker detta är intressant så är det St George's Chapels egen kör.Det var det inte. Alls. Utan Psalm 121 (I will lift up mine eyes) tonsatt av Sir Henry Walford Davies. Undrar vilken kör det är som sjunger.
Någon som vet varför man bröt en pinne i två delar?
Någon som vet varför man bröt en pinne i två delar?
Jag som tycker folk springer i kyrkan här i parti och minut istället. Hemma i Svea känner jag inte en själ som regelbundet besöker kyrkan ens under högtiderna, medan "vanligt" folk här verkar droppa in en Söndag då och då.Min man, som är engelsman, säger att britterna inte är ett dugg religiösa längre. Förutom de som är katoliker. Han begriper inte hur vi i Sverige kan vara så otroligt religiösa med våra ideliga religiösa högtidsdagar, röda dagar som "firar" nåt som gemene man knappt vet vad det handlar om. I England finns väldigt få religiösa högtidsdagar (förutom de stora som typ påsk och jul) utan det är mest sk Bank Holidays då folk får nån extra ledig dag. Han tycker att vi svenskar är ENORMT religiösa medan jag menar att det är vi inte alls..... Eller??
Ja vilken jäkla sorglig symbolik.Fan ensam säckpipespelare som går långsamt ut, det gjorde ont i hjärtat. Pappa spelade alltid säckpipor på högsta volym när vi åkte på bilsemester när jag var liten
Nej men usch. Han ser ju jätteledsen ut. Stiff upper lip hördu, annars börjar vi alla böla.Kan någon ge kungen en kram?
Obs obs detta var ett skämt. Jag tror det är bra för alla inblandade att han har & visar känslor.Nej men usch. Han ser ju jätteledsen ut. Stiff upper lip hördu, annars börjar vi alla böla.
Min pappa älskade säckpipor, kände detsammaFan ensam säckpipespelare som går långsamt ut, det gjorde ont i hjärtat. Pappa spelade alltid säckpipor på högsta volym när vi åkte på bilsemester när jag var liten
Jag hoppas bara han får tid och rum för dem nu. Måste varit så hemskt att behöva åka runt och skriva på papper hela dagarna inför massa folk.Obs obs detta var ett skämt. Jag tror det är bra för alla inblandade att han har & visar känslor.
Ja, jag tror en blandning kan vara bra.Jag hoppas bara han får tid och rum för dem nu. Måste varit så hemskt att behöva åka runt och skriva på papper hela dagarna inför massa folk.
Ja och så en sån här lång dag. Man måste vara helt dränerad på energi nu.Jag hoppas bara han får tid och rum för dem nu. Måste varit så hemskt att behöva åka runt och skriva på papper hela dagarna inför massa folk.