Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag hade nog verkligen behövt någon form av antidepp men frågan är vad? SSRI och SNRI har inte gjort någon skillnad. Just nu äter jag...
Svar
14
· Visningar
1 525
Senast: Lyan
·
  • Låst
Tjatter Så... flaggan är halad (det gick bra!) och kisse är inne. Go' natt på er!
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
73 706
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter har alldeles nyligen fått upp ögonen för dessa växter, jag letade efter en metod att få bort blomflugorna från orkidéerna och fick...
Svar
18
· Visningar
3 241
Senast: netia
·
Kropp & Själ Och finns det något jag kan göra? Jag har ont på utsidan av foten, nedanför och bakom fotknölen. Det gör mest ont att vinkla foten...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Någon prövat på att köra på rapsolja? Kostar 15 kronor litern på affären.
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Ja, mina knän mår inte alls bra sedan lilla dottern kom. Jag antar att de är en kombination av allt bärande på henne, bärande på extra...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: escodobe
·
Kultur Ska på Ed Sheeran på Ullevi i augusti och som väldigt oerfaren konsertåskådare, har inte varit på arenakonsert på 20-talet år, så har...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Gulis
·
Trädgård & Växter Vi har lagt singel utefter garaget för att underlätta vid gräsklippning (gräsklipparen ville gå i väggen). Nu funderar vi vad man kan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 405
Kropp & Själ Hmm, undrar vad som kommer hända om monkeypox muterar sig till att sprida sig som smittkoppor gör, dvs droppspridning, personlig kontakt...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Hippocampus
·
Fritid Mamma och jag funderar på att åka en sväng dit någon dag de närmsta veckorna. Är det någon som har varit där under semestern och vet om...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Snubbelfot
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Varför/varför inte? Själv slutade jag med det efter att jag flyttat hemifrån eftersom det gick åt så lite så jag fick slänga det mesta...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
12 623
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Har tidigare bara haft bh-storlekar som går att köpa i mer välsorterade underklädesbutiker, och då har det per automatik blivit att jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 895
Kropp & Själ Aspbergers fanns inte hos kvinnor när jag var liten, inte ens ADHD diagnostiserades hos tjejer. Jag är född 1987. Min mamma är utbildad...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 171
Senast: cirkus
·
Fritid Japp ännu en semestertråd 😉 Vi ska åka och hälsa på släkt och vänner och tänkte stanna till en natt eller två någonstans vid havet...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: escodobe
·
Fritid Vi åker till Halland i sommar. Vi har aldrig semestrat i den delen av landet tidigare så nu är det dags! Ge mig dina bästa tips på...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 651
Senast: golit
·
Fritid Chansar på att det finns någon eller några Strömstadbor här. Var i Strömstad varje sommar som barn och ungdom, säkert i tio års tid sen...
Svar
2
· Visningar
435
Kropp & Själ Hade ingen aning om detta :eek: Nu äter jag aldrig opastöriserade livsmedel men finns säkert andra som gör det. Nån här som gör det...
Svar
13
· Visningar
696
R
Kropp & Själ Sitter ngn bukefalist på huskur mot munsår? Har aldrig haft problem tidigare men har nu problem med sår/blåsor i munnen. Blir mått galen...
Svar
16
· Visningar
2 067
Senast: escodobe
·
Samhälle Ligger en död råtta inte så långt ifrån där jag bor. När jag gick till gymmet för en timme sen så hade den nog precis dödats av...
Svar
2
· Visningar
569
Kropp & Själ Det är så att jag har ett helt gäng med mediciner, det är en fullkomlig djungel med alla tabletter och tider och påsar. För ett par...
Svar
11
· Visningar
1 979
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp