JBL har imho de mest intressanta modellerna om man vill ha något riktigt bärbart/mobilt, stryk-/vattentåligt och litet. Om de bitarna inte är prioriterade så väljer jag Symfonisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en hardman/kardon onyx och den är bra, lite dyr men ofta på rea
Jag har en (eller faktiskt flera) JBL som fungerar jättebra och har förvånansvärt bra ljud för prisklassen! Den kostade några hundralappar.
Jag har en JBL, en sån härNågon som har koll på JBL? Har kikat lite på dom, men vet inte hur bra de egentligen är...
Ja, de flesta modeller från Marshall (egentligen inte alls från Marshall utan designade av svenska Zound Industries men med licensköpt Marshall-logga på) som jag har hört, har låtit riktigt bra. Men såvitt jag vet har de bara haft blåtand hittills och inte wifi, och det begränsar ju litet grann.Vi har denna
https://www.webhallen.com/se/product/349343-Marshall-Willen-Black-and-Brass
Liten, bra ljud & snygg! Har dock inte haft den så länge så kan inte uttala mig om hur bra kvalité den har över tid, men den har fått väldigt bra recensioner iaf.
Lustigt, precis den jag har bestämt mig för
Lustigt, precis den jag har bestämt mig för