Högtalare till mobil

Vi har denna
https://www.webhallen.com/se/product/349343-Marshall-Willen-Black-and-Brass

Liten, bra ljud & snygg! Har dock inte haft den så länge så kan inte uttala mig om hur bra kvalité den har över tid, men den har fått väldigt bra recensioner iaf.
Ja, de flesta modeller från Marshall (egentligen inte alls från Marshall utan designade av svenska Zound Industries men med licensköpt Marshall-logga på) som jag har hört, har låtit riktigt bra. :) Men såvitt jag vet har de bara haft blåtand hittills och inte wifi, och det begränsar ju litet grann.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 865
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
839
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 372
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp