Och om bevisen håller. En del betalar bara man hotar medans andra skulle meddela att skulden är reglerad sen länge och vägrat betala.Om hon får några pengar beror ju på om han har några pengar som kan drivas in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och om bevisen håller. En del betalar bara man hotar medans andra skulle meddela att skulden är reglerad sen länge och vägrat betala.Om hon får några pengar beror ju på om han har några pengar som kan drivas in.
Jag tror kronofogden kan hjälpa dig där. Vet man namn födelsedatum och ort är det sällan det finns två med samma namn. Har du andra uppgifter som föräldrars namn syskon etc så kan de säkert få fram det eller så kan polisen åtminstone.Tack för alla era svar! Blir kronofogden nästa alltså
Är så arg för inte bara har han skadat mig både fysiskt och psykiskt, han är även fräck och tar mina pengar!
Jag själv har inte skyddad identitet så han kan se min adress efter en googling.
Tyvärr så Har jag glömt bort hans fyra sista siffror i personnumret, kan man hitta det någonstans?
Tack alla ni som skriver
Skatteverket kan också hjälpa dig med personnumret, jag har ringt dem och uppgett namn samt bostadsort.Tack för alla era svar! Blir kronofogden nästa alltså
Är så arg för inte bara har han skadat mig både fysiskt och psykiskt, han är även fräck och tar mina pengar!
Jag själv har inte skyddad identitet så han kan se min adress efter en googling.
Tyvärr så Har jag glömt bort hans fyra sista siffror i personnumret, kan man hitta det någonstans?
Tack alla ni som skriver
Trots skyddade personuppgifter?Skatteverket kan också hjälpa dig med personnumret, jag har ringt dem och uppgett namn samt bostadsort.
Nej just det, det glömde jag ju då ska det ju såklart inte gå.Trots skyddade personuppgifter?