Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Är det nån som vill vara med? Har ikväll skurit av en koloni lupiner från den stora odlingen. Egentligen trodde vi att det var en...
2
Svar
38
· Visningar
3 252
Senast: 95johsv
·
Fritid Min bästis och jag ska stanna en natt i Göteborg, tipps någon på aktiviteter man kan göra i kväll från 21-22 tiden som turist? Vi...
Svar
6
· Visningar
991
Samhälle Kommer det bli en ekonomisk kollaps eller är det ett överdrivet hot? 9,2 trillioner i lån på den kinesiska bostadslån. enligt...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: Sharpless
·
Fritid Vi ska iväg på en road trip i sommar, har tagit sikte på Värmland och efterlyser spännande platser att besöka. Jag har snöat in på...
2
Svar
31
· Visningar
1 515
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Någon som vet vad (om?) det finns för behandling om man har kroniskt smärtsyndrom? Vilka läkemedel kan vara aktuella? Min reumatolog...
2
Svar
21
· Visningar
1 465
Senast: em-pirre
·
Fritid Tänkte åka till Öland på semestern i sommar, några tips på vad man inte borde missa att se? Kör bil och tänkte stanna en eller två...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 855
Hemmet Om man skall flytta en kallax hylla som idag är monterad behöver man då montera isär hyllan?
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: sweep
·
Mat Vad sitter Buke inne med för recept på glass? :) Brukar ni använda maskin eller gör ni glass på andra sätt? Förra sommaren gjorde jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 415
Senast: A_NN_A
·
Kropp & Själ Gammal användare, nytt nick. Har fått självmordstankar sen ett tag tillbaka. Allt fysiskt är kollat hos VC men psykolog har kö. Det är...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 997
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har äntligen köpt mig en glassmaskin med kompressor och vill gärna ha tips på nyttiga glassrecept utan socker i. Gärna med frukt...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Med risk för att bli fullständigt utskrattad…. Jag har länge lekt med tanken att gå till ett medium eller bli spådd. ”Problemet” är att...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 112
Senast: skiesabove
·
Hemmet När jag skulle sätta mig ute så såg jag något märkligt sticka ut från husväggen, när jag tittade närmare så såg jag att det var något...
2
Svar
20
· Visningar
2 928
IT & mobiler H tappade sin mobil i vattnet vid hamnen igår och den är för evigt försvunnen i djupet. Full med bl.a. alla fina semesterfoton och...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: Rosett
·
Fritid Hej Buke! De närmsta veckorna ska jag köra mellan norra sthlm och Öland. Skulle vilja göra några stopp på vägen så det blir en roligare...
2
Svar
22
· Visningar
1 723
Senast: Marty
·
Mat Jag ska ha picknick i helgen och tänker ha lite plockmat med mig och behöver lite tips. Har tänkt bröd och hummus.. Men där tar det...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 244
IT & mobiler Jag har under året funderat på att säga upp mitt TV-abonnemang då jag nu nästan bara tittar via appar, utöver SVT som ju lätt också går...
Svar
2
· Visningar
611
Kläder & Bli fin Vad står det i invitationen anående dress codel? I min bok respekterar man brudparets önskemål.
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 970
Senast: Roheryn
·
Mat Det är ju många i matfetts-tråden som gillar Bregott och det gör jag med. Men gav upp att använda det för många år sedan då det är så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 468
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag har fått besked om att jag inte får ta astra zenekas covidvaccin, inte heller mpr-vaccin eftersom de kan förvärra autoimmuna...
Svar
16
· Visningar
1 197
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej Har lite känsliga frågor jag känner jag skulle behöva ventilera lite. Triggervarning på grund utav det handlar om kropp & vikt...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp