Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Efter mitt senaste kappfiasko på Tradera har jag insett att jag måste prova om jag ska köpa en vintagekappa. Men finns det några riktigt...
Skola & Jobb
Kommer att ha en samhällsvetenskaplig kandidatexamen i januari då kommer jag att börja söka nytt jobb. Har jobbat på olika myndigheter i...
Kläder & Bli fin
Jag tycker Melindas tiara (eller vad man ska säga att det är?) här är jättefin!
Tyckte det innan, men hade inget tillfälle (tycker jag)...
Kropp & Själ
Har precis börjat med medicinen Abilify (10 mg) på grund av psykosliknande tillstånd, vanföreställningar och paranoia. Har för några år...
Juridik & Ekonomi
Har ställt frågan till Skatteverket men hoppas nån här kan vara snabbare på att svara än vad dem är.
Jag skulle vilja lägga till ett...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.