Jag levde i många år med en man som inte ville ha sex. Jag gjorde allting i min makt för att trigga igång någon typ av sexlust, men jag insåg efter ett tag att jag bara sårade mig själv. Det var jag som hade stora förhoppningar på mina sexiga underkläder, osv, det var inte han. Han tänkte inte på sex, det var jag som tänkte på sex. Och grejen är att vi hade en väldigt bra kommunikation i alla år. Vi pratade om detta med sex precis som vi öppnade upp oss helt för varandra i andra ämnen med. Jag kan absolut skriva under på att jag skrev exakt det du skrev här som jag citerade. Grejen var bara att den mannen kom och jag har nog aldrig känt mig så lycklig som då. Jag fick allt jag behövde hemma av min sambo, vi levde ett väldigt bra liv ihop, förutom sexet då. Men jag fick ju sexet någon annanstans. Efter den mannen avslutade affären eftersom han mådde dåligt av det skaffade jag mig en annan på sidan som jag hade i 2,5 år. Det funkade hur bra som helst! Livet flöt på och jag vet att jag i flera trådar på Buke var helt öppen med hur jag tänkte och gjorde och "bukemaffian" rasade förstås och tyckte att jag var hemsk.
En dag frågade mig
@SaraMara vad det var som skiljde min sambo från mina vänner. Hennes tanke var att skillnaden på ens vänner och ens partner är ju att man är intim med sin partner. Annars bor jag ju bara med en av mina bästa vänner och då kunde jag ju lika gärna bo tillsammans med någon vän. Den tanken ändrade mitt liv! All kred till henne som vågade fråga för jag fick mig en riktig tankeställare. Det var ju enormt lite som skiljde min sambo från mina vänner, förutom att vi bodde ihop och sov i samma säng. Jag hade ju till och med mer sex med en av mina vänner än vad jag hade med sambon.
Det fick mig att omvärdera mitt liv och vad för typ av liv jag ville leva. Jag vill ju leva i ett förhållande med mycket sex. Jag vill leva i ett förhållande där min man är intresserad av min fiffi och tycker att sex är kul. Jag vill leva i ett förhållande där min man vill ligga med mig och tycker att jag är fin och sexig. Vi separerade.