Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Lite hjälp uppskattas. Bor sedan 8år i Wales, har fått settled status men har fortfarande bara ett svenskt pass (går ut 2024). Jag reser...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Nahar
·
Samhälle En sak som jag har funderat på är varför det är tillåtet med sexism och varför folk lägger upp sexistiska filmer på sig själva. Det...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 975
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Tjatter Nyss hemkommen från jobbet, jag gjorde en omväg och handlade samt köpte ett soffbord jag hittat på Blocket. Ett jättefint bord i massiv...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
66 431
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Alltså, jag blev biten av en broms (tror jag det var) i söndags. Uppe på armen. Är känslig för insektsbett men äter redan...
Svar
7
· Visningar
1 449
Senast: sjoberga
·
Tjatter Jag försökte precis blåsa ut led-lampan på datorladdaren:up: Nu går jag och lägger mig, godnatt:sleep:
2 3
Svar
52
· Visningar
3 256
Senast: Marita73
·
Samhälle Det har väl inte undgått något att inflationen i Sverige ökat kraftigt. Hur/om påverkar det livet? Har ni ändrat några vanor. Hur...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 359
Senast: MissFideli
·
Hemmet Ska köpa 2 fåtöljer och funderar på att köpa i andra hand. Meeeeen är livrädd för vägglöss och silverfisk 😂 är Jetson-fåtöljer jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 741
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Nu ligger jag här igen som en ”helikopter” och vänder och vrider och försöker sova, men det går inte. Är trött egentligen men hjärnan...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 412
Senast: kbtravare
·
Tjatter Hej! Jag har ett nystartat stuteri på liten nivå, men vill ha en egen logga. Jag är totalt oteknisk och okunnig vad gäller sådant och...
Svar
9
· Visningar
1 321
Senast: Migo
·
Samhälle Känns såklart bra att ukrainare snabbt integreras, men blir lite fundersam över skillnaden mot andra flyktingar... Att de bör få läsa...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
7 932
Senast: Lobelia
·
Mat Ja, vad tycker du är det absolut godaste att ha på pannkakorna? obs att det handlar om riktiga tunna pannkakor, inte amerikanska eller...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
9 053
Senast: Zpunk
·
Mat Nu när det är så varmt blir vårt kök som en liten bastu och jag tänkte därför att vi lagar mat på grillen resten av veckan. Normalt...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: snorp
·
Tjatter Vad säger ni om det? Av det lilla som stod i det h jag läste så verkar det inte finnas några undantag. Det fick mig att tänka på de...
2
Svar
32
· Visningar
2 687
Kropp & Själ Jag funderar på om jag kanske borde sterilisera mig medans jag fortfarande får göra det valet själv :crazy:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 934
Senast: BernT
·
Kläder & Bli fin Jag har börjat använda läppstift och insett att det är kul! :banana:Tycker att jag passar bäst i rödrosa färger, har testat ett...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: yamyam
·
Tjatter Vad skulle ni använda pengarna till om ni vann en miljon ? 💰💰💰 😊
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 002
Senast: tuaphua
·
Relationer Det är andra gången jag får frågan om jag är gravid. Första var en kollega på jobbet som hintade om att jag skulle vara föräldraledig...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 807
Mat Jag funderade idag, medan jag gjorde svart vinbärsgele´: BÄREN till de svarta vinbären är jättesöta och goda. Det är även t.ex. blåbär...
Svar
7
· Visningar
1 376
Trädgård & Växter Jag tänkte jag ställer frågan här istället för trädgårds- och odlings tråden, då jag tänker att ämnet berör och intresserar fler, samt...
Svar
10
· Visningar
764
Senast: Luff
·
Kultur Försöker hitta scenen där Pippi äter spik men lyckas inte trots Google. Är det någon som vet var jag kan hitta det?
Svar
4
· Visningar
2 678
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp