Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Mitt abb hos Telia går ut nu i höst och jag vill få förslag på bra leverantörer till vettiga priser. Är det någon som har erfarenhet av...
Svar
14
· Visningar
681
Senast: XeeXeX
·
Kropp & Själ Jag funderar över återanvändbara mensskydd. Det är möjligt att jag kommer ha mens i mer än 20 år till, så jag tror att det vore...
Svar
16
· Visningar
1 216
Senast: Lingon
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Ja eller nej.
5 6 7
Svar
137
· Visningar
9 042
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Har från mitt augusti bara blunda hela natten och söver inte från 22:00 till 6:00. Sedan åker jag till jobbet halvdöd och är trött men...
Svar
10
· Visningar
1 202
Hemmet Jag skulle vilja ha en sådan, men vill inte en så stor som 1,7 liter . Finns det mindre? Jag har inte hittat vid googling. Jag tycker...
Svar
10
· Visningar
799
Senast: Trott
·
IT & mobiler Någon som har det? Undrar om det fungerar bra? Har haft Telia i många år som funkat helt perfekt, men eftersom de inte längre visar...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: Görel
·
IT & mobiler Jag kan inte längre använda appen för Facebook. Appen kraschar och stänger ner. Jag har provat att starta om telefonen men problemet...
Svar
2
· Visningar
1 998
Senast: Wille
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 051
Senast: MJLee
·
L
Kläder & Bli fin Hoppas att ni inte tycker att dethär är jätte dumma frågor. Men jag ska börja en ny skola nästa vecka. Och då vill jag kanske ha lite...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 383
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ När jag lämnade blodprov för ca. 1.5 vecka sedan så fick jag rejäla smärtor i armen där det blixtrade från nålen ner i handen. Smärtan...
Svar
7
· Visningar
3 574
Senast: Karro-Lina
·
Trädgård & Växter Jag undrar vad det är för fågel jag hör. Det händer bara att den låter när det är mörkt (morgon eller kväll). Den låter med kortare...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 175
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag har medvetet tänkt att jag ska använda min mer nu pga. drar mindre energi än att värma enstaka portioner än spisen. Spar ju disk...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
9 975
Mat Står och steker pannkakor, brukar göra pannkakor med 6 dl mjölk, 4 ägg, 3 dl mjöl och lite salt samt vaniljsocker. Då jag för stunden...
Svar
19
· Visningar
1 549
Senast: Fille
·
Fritid Jag har en plan att fortsätta med min löpning i vinter, men vad behöver jag för kläder? Är väldigt varm av mig när jag tränar, springer...
2
Svar
21
· Visningar
1 136
Senast: pepp
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Fideli
·
Skola & Jobb Kanske världens okunnigaste fråga. Jag vet att man generellt kan ta tjänsteledigt för andra tjänster, och att man kan ta tjänsteledigt...
Svar
15
· Visningar
1 429
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Eftersom det är helt dött i vår FB-grupp och i diskussionsforumet för uppsatskurs så hoppas jag på svar här. Ni som skrivit uppsats hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 168
Kultur Jag är ju mycket intresserad av arkeologi, på hobbynivå. Läser och lyssnar allt jag kommer över, och älskar att besöka platser med...
Svar
17
· Visningar
991
Senast: Jeps
·
Samhälle Nu är det Nobelveckan och jag antar att jag inte är den enda som är intresserad av detta. Idag tilldelades Svante Pääbo priset i...
Svar
13
· Visningar
974
Senast: Görel
·
Hemmet Jag behöver av olika anledningar hitta mitt köpekontrakt till min BR. Problemet är att jag inte hittar det, kommer inte ihåg namnet på...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka