Kan hända att jag nämnt Buke ett eller ett par gånger genom årenHan är väl van vid Buke-relaterade frågor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan hända att jag nämnt Buke ett eller ett par gånger genom årenHan är väl van vid Buke-relaterade frågor
Bukepoesi....
Det är tecknet på att en tråd spårat ur
Ok utveckla gärna!Jag känner spontant att jag nog har mer gemensamt med män som tänker på de gamla grekerna än såna som tänker på romarriket.
De verkade ju ha så mycket roligt för sig! "Även de gamla grekerna" liksom.Ok utveckla gärna!
Så skönt att du lyckats gå vidare. Otroligt nyfiken på det kollaget btwDet var lite synd om mig faktiskt! Jag var tvungen att göra ett kollage för att bearbeta det hela när det begav sig. (Jag vill inte nätmobba Mads Mikkelsen så jag tänker inte beskriva kollaget.) Idag känns det okej.
Ok utveckla gärna!
Fördomsfulla dumheter.Löst baserat på helt subjektiva erfarenheter: Romarriket är något som gärna mansplainas om, de gamla grekerna diskuterar man kravlöst tillsammans över ett glas vin.
Disclaimer: Inte alla romarriketintresserade män.
Oj! Du, det var ett skämtsamt inlägg i en skämtsam tråd där jag ombads utveckla en spontan känsla och gjorde det löst baserat på mina helt subjektiva erfarenheter.Fördomsfulla dumheter.
Romarriket, och den påverkan romarriket hade på hela Europa, inklusive det som senare blev Sverige, är intressant och viktigt, både för män och kvinnor.
Jag har för övrigt i stort sett aldrig träffat på någon man som mansplainat om romarriket.
Däremot drösvis med män som mansplainat, i vid bemärkelse om "de gamla grekerna", inte minst de grekiska filosoferna.
Haha... du sålde mig med vinet...Löst baserat på helt subjektiva erfarenheter: Romarriket är något som gärna mansplainas om, de gamla grekerna diskuterar man kravlöst tillsammans över ett glas vin.
Disclaimer: Inte alla romarriketintresserade män.