Vinterlöpning!

Jag har inga specialkläder, tar på mig mer bara. Springer ner till -15 ca, men inte flera mil eller så.

Om det är ordentligt kallt har jag vanliga löpartights och ett par lösa träningsbyxor över. Vanlig underställströja, syntet t-shirt över och en vindjacka, pannband, vanliga fingervantar. Mina vanliga löparskor, har dock funderat på att skruva i broddar i dem.

Jag är lite anti att köpa massa specialutrustning, så jag är nöjd :)
 
En kollega skulle beställa från Engelssons så jag beställde ett par vintertights med honom :) ska leta mig en väst nu också. Fick upp reklam för Hellner, den såg riktigt bra ut!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: Nova123
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 479
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 223
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp