Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad är ert bästa tips att ta bort spindlar? Anticimex säger husmors-tips eller saneringsfirma. Vad är era bästa husmorstips? Jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 969
IT & mobiler Finns det någon därute som är duktig på Joomla 4? Är det värt att sätta sig in i år 2022? För länge länge sedan började jag min "bygga...
Svar
2
· Visningar
575
Tjatter Jag funderar på om jag gjort något som jag ångrar och som varit negativt för mig. Det enda jag faktiskt ångrar är att jag jobbat utan...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 696
Senast: Huggorm
·
Kropp & Själ Finns det? Jag har ett stort operationsärr på huvudet och det gör nästan alltid ont fortfarande, två år efter operationen, det sväller...
Svar
12
· Visningar
1 020
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Är det nån här som använder mundusch som komplement till tandtråd? Jag har väldigt tätt mellan vissa tänder, vilket gör det svårt med...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: MissFideli
·
Tjatter Jag är tacksam över de som såg till att barnaga (misshandel av barn) blev förbjudet. Jag är också tacksam över att jag äger ett så...
2
Svar
22
· Visningar
1 637
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Hann jag först, och blev det rätt? Äter pizza som blev sen och tittar på Midsomer Murders.
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
69 616
Senast: Tranan
·
Kultur Sambon och jag ska tillbringa en helg i Rom. Sambon har en hel lista på saker att göra och jag är lite rädd att det blir en enda lång...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 537
Kläder & Bli fin Jag ska på Jobbkonferens till Kreta om en dryg vecka. En av kvällarna är det tema fest. Detta år är det 80-tal. Nivån på utklädande...
Svar
18
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Fritid Hej! Har en dag och en kväll i Göteborg. Vad ska jag hitta på? Går gärna på museum, utställningar gillar design, djur, natur, musik...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: Tiffany
·
Kläder & Bli fin Jag behöver nya skor. Vanliga skor att promenera i. Men, kruxet är att jag inte kan ha vadsomhelst. Jag får väldigt ont i benen om...
Svar
3
· Visningar
604
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Något konstig rubrik kanske... I mina arbetsuppgifter ingår en viss del där jag ska vara behjälplig till utomstående när dom är hos...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Efter tips i en tråd här på buke för några år sen köpte jag Snapscara från Maybelline, den första mascaran jag haft som inte smular och...
2
Svar
36
· Visningar
2 199
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Nu har chefen bestämt att vi jobbar i region syd. I region syd finns fyra kontor. Om man är sjuk ska man sjukanmäla sig mellan 7:00 -...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 557
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle göra en ny tråd. Men tänkte att jag inte skulle stöka till i VGV. Jag har fått uvi igen efter ett antal år...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ För 1 år sen ganska precis opererade jag bort en stooor hjärntumör. Vid inskrivandet vägde jag nästan 63kg. Efter 2 mån började jag...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Tänkte vi kunde ha en tråd med recensioner av skönhetsprodukter. Hud, hår, kropp, smink, parfym - har ni testat något nytt på sistone...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 586
Senast: Nepenthe
·
Tjatter En jag följer på twitter frågar sina följare varje dag vad de lärt sig. Därför frågar jag Buke, vad har ni lärt er idag? Jag har lärt...
2
Svar
36
· Visningar
2 028
Kropp & Själ Knepig rubrik och ett prefix som skaver. Men så här är det: under kvällen idag har jag fått smärtor i vänster lår som kommit och gått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 635
Senast: Wille
·
IT & mobiler Höll på att få ett gäng paket returnerade precis för jag inte hämtade dem. Enda orsaken det löste sig var att postnord skickade ett sms...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 874
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar