Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En mer öppen tråd utan en alltför personlig TS. Jag vet att vi har haft sådana här trådar förut och de kan lätt bli problematiska, så...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 124
Senast: Mkb
·
Juridik & Ekonomi Jag håller på att söka merkostnadsersättning från försäkringskassan för merkostnader som sjukdom ger mig. Det ska till ett särskilt...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: manda
·
Hemmet Jag och min sambo köpte våran lägenhet i vintras av ett dödsbo. Nu halvår senare fått veta att hörselhjälpmedel till hemtelefon är...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Jag behöver en ny dator. Velar mellan stationär och laptop. Förutom att surfa behöver jag ha word och excel. 17" skärm som minst på...
2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: Enya
·
Trädgård & Växter Trots allmänt erkända google skills så har jag gått bet idag och det trots att jag även använt sökord jag aldrig trodde jag skulle...
Svar
12
· Visningar
958
Senast: Nytant
·
Tjatter Ja, finns det något du gör i smyg eller inte berättar för någon? Eller saker du bara gör utan att tänka på det eller med andra. Små...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 480
Senast: Fisken
·
Trädgård & Växter Kände att vi med balkonger kanske skulle ha en egen trädgårdstråd? Eller ja balkongtråd :D Jag har en ganska så stor balkong nu, ca 4,5...
2
Svar
30
· Visningar
3 646
Relationer Har nyligen fått upp ögonen för anknytningsmönster och inser att jag har en otrygg ambivalent anknytning. Vilket kan kan ställa till det...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: snöstorm
·
Kläder & Bli fin Någon som provat sådan? Får just nu upp mycket reklam från Miss Mary som har en sådan modell och är lite sugen på att testa. Är så trött...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 377
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Apkoppor sprids genom sexuella kontakter och annan hudkontakt men är tydligen vanligast bland homosexuella män. Varför smittar det inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 116
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har blivit scammad, så utomstående jag fått inlogg till min mejl. Vad ska jag göra förutom att byta lösenord på alla mejlkonto och...
Svar
3
· Visningar
2 813
Senast: Lycan
·
Fritid Hej! Är på jakt efter bra böcker inom science fiction och/eller övernaturligt (som i häxor, övernaturliga krafter, mytologi, vampyrer...
2
Svar
27
· Visningar
989
Senast: Glimra
·
Hemmet Svärfar har varit hemma hos killen i 3 dar, troligen har han inkontinens problem, då det var droppar av kiss från sängen till toan...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Till min förskräckelse upptäckte jag att min nya mobil inte har utgång för hörlurar, så jag behöver köpa ett par nya som är trådlösa...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 595
Senast: eyz
·
Samhälle Varför håller vi på att tala ner oss själva på det här sättet? Är det som man känner sig själv känner man andra eller? Vad vinner...
15 16 17
Svar
339
· Visningar
16 988
Fritid Vi tänkte ta en tur i Sverige och passerar Örebro i lagom tid för en paus. Barnen på 7 och 10 år behöver rastas i några timmar efter...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: Fille
·
Hemmet Är 1.65 kr/kWh ett bra pris? Kan binda på det och tycker inte det känns så himla dyrt? Tänker att huset förbrukar typ 8000/år (förra...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 392
Kropp & Själ Jag har nyligen köpt lite produkter för min acne, jah har nu köpt ACOs akne lösning på apoteket, och undrar nu om jag kan göra följande...
Svar
2
· Visningar
491
Fritid Vilka kortspel är roliga när man är 2? Försöker komma på vilka kortspel det finns, men går bet. Bara 500, vändåtta, skitgubbe är det vi...
Svar
17
· Visningar
1 127
Senast: mamman
·
Hemmet Behöver lite tips och inspiration. Min man vill hänga upp sina bandt-shirts på väggen. Det handlar inte om så många, kanske 2-3...
2
Svar
36
· Visningar
3 338
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp