fejko
Trådstartare
Fast påven är väl den största dinosaurien av dem allaAlla bra botaniker har kanske blivit upplockade av Vatikanen, deras trädgårdar ska vara spektakulära har jag hört. Och nog utan dinosaurier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast påven är väl den största dinosaurien av dem allaAlla bra botaniker har kanske blivit upplockade av Vatikanen, deras trädgårdar ska vara spektakulära har jag hört. Och nog utan dinosaurier
När jag var i Rom gick vi en guidad mat-vandring. Vi promenerade runt i några kvarter, fick lite historia berättad för oss och massa god mat. Lätt det bästa i Rom.
Sen gillade jag Colosseum och Forum Romanum, mest av nostalgiska skäl från min gymnasielärare som älskade Rom och romartiden och gärna ägnade halva lektionerna åt att berätta om sina resor (och jag minns ganska lite av latinska verb...)
Jag uttryckte jag mig nog knepigt, jag HAR varit inne, men gångerna efter har jag nöjd mig med att bara vara på utsidan, och tycker inte första besöket riktigt var hundra procent värt detBehöver man inte ha varit där för att kunna avgöra det?