Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad har ni för diagnoser? Då menar jag både fysiska och psykiska. Om man vill delge givetvis. Hur påverkar dina diagnoser dig? Mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 615
Senast: lizzie
·
Fritid Vad finns att göra? Skåningar åker med tre barn 6-10 år. Är det snö än? Hur mörkt är det nu?
Svar
3
· Visningar
496
Senast: Thalia
·
Hemmet Jag håller på att avfrosta frysen (se vgv) och funderar på de bästa sättet. Vad gör andra? Hårtork? Hur länge låter man sedan frysen bli...
2
Svar
39
· Visningar
2 117
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer...
Svar
5
· Visningar
3 096
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Är det någon här som lyckats ta bort körsbärsangiom själv? Hur gjorde ni?
Svar
1
· Visningar
505
Senast: dobbis
·
Juridik & Ekonomi Eftersom jag och sambon snart flyttar längre ut på obygden så började jag läsa på om reseavdrag för pendling till arbetet. Har alltid...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
12 421
Senast: Sharpless
·
Trädgård & Växter I odlingszon 5, på gränsen mot 6. Ännu inte många kalla nätter men temp över 5 bara några timmar på dagen. Slår vädret om kan det snart...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag är intresserad av ett nytt boende som skulle passa mina behov och min plånbok bättre men för att kunna köpa det så måste säljarna gå...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Voeux
·
Fordon Har precis besiktigat min bil, helt ua som vanligt eftersom det är en Subaru och Subaru erbjuder gratis förbesiktning. Dvs man kan lämna...
2
Svar
21
· Visningar
1 840
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag hoppas den utredningen inte tafsar på gränsen för abort, 22 veckor är enligt mig inget som ska sänkas. :cautious:
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 505
Senast: 95johsv
·
Hemmet Nu behöver jag hjälp! Min mamma har ett tyngdtäcke, inte så tungt. Tror det är 5 kg. Men de börjar vara jobbigt att byta påslakan, och...
Svar
4
· Visningar
526
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Tråden för oss som älskar wape! :heart :heart :heart Vad har du för wape? Favoritmärke? Smak? Är engångs eller refill bäst? Har...
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: ExtraW
·
Kropp & Själ För två veckor sedan insjuknade jag i vad jag antog var matförgiftning efter att ha druckit lite ofräsch mjölk i mitt morgonkaffe. Mådde...
Svar
16
· Visningar
1 951
Senast: Texaz
·
Hemmet Blir galen haha! :rofl: Snälla kan någon förklara symbolen ”får ej torkas”….ska man ständigt blöta ner det så det aldrig torkar...
2
Svar
26
· Visningar
1 390
Senast: Sharpless
·
Hemmet Jag fyndade skitfina trästolar för 10kr styck som jag ska renovera nu. Aldrig gjort det förut så säkert glömt någon detalj. Jag ska...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: MiaMia
·
  • Omröstning Omröstning
Fritid Är det så att man än antingen hund eller katt människa? Eller finns det de som känner precis lika mycket för båda? Själv är jag en...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
9 413
Kropp & Själ Jag har halsbränna. Det är för sent att åka till apoteket och köpa något mot det. Finns det något jag kan göra själv som huskur?
2
Svar
22
· Visningar
1 453
Senast: åke
·
Kropp & Själ I tråden om skog och klimat blev jag ombedd att förklara hur jag lyckas med att leva på 0,7 jordklot trots att jag bor i Sverige. Jag sa...
23 24 25
Svar
483
· Visningar
17 360
Senast: Breaktown
·
Mat Jag köpte en Air Up av nyfikenhet som kom i dag. Jag och sambo testade 2 olika ”smaker” och njä, vi tyckte inte riktigt det funkade...
Svar
11
· Visningar
7 867
Senast: hastflicka
·
Kultur HJÄLP! Jag behöver veta de inledande orden (inte förord om ett sådant finns) till Mary Shelleys bok Frankensteins monster. Finns det...
Svar
11
· Visningar
943
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka