Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Okej ja jag vet jag har legat under en sten halva mitt liv. Men jag har ett svindyrt abonnemang på telia som jag betalar för varje...
2
Svar
24
· Visningar
1 374
Senast: Ajda
·
Fritid Jag tycker det är jättekul att varje år köpa en ( eller flera) adventskalendrar. Det gör hösten/ vintern lite roligare. Jag minns att...
89 90 91
Svar
1 818
· Visningar
111 932
IT & mobiler Min syster fick ett Facebookinlägg blockerat pga att Facebook upptäckt upphovsrättsskyddat ljud. Vad var det för ljud då? Jo vågbrus...
2
Svar
30
· Visningar
2 968
Senast: domesticus
·
Relationer Jag har tänkt en hel del den senaste tiden. Tycker det är svårt att förklara och förstå riktigt. Varför det kommer just nu vet jag inte...
Svar
0
· Visningar
884
Trädgård & Växter Mina balkong har blivit helt invaderad av dessa och de har kalätit hela min humle, min kaprifol och gett sig på resterande växter så det...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: monster1
·
IT & mobiler Min bakgrund på instagram har helt plötsligt blivit svart. Går det att ändra? Jag har iPhone 11.
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 034
Trädgård & Växter Jag har just insett att sniglarna är här igen och eftersom jag flyttat en del av mina odlingar från pallkragar kom insikten till mig att...
2
Svar
24
· Visningar
2 687
Senast: Krålus
·
Samhälle Vi ska väl prata lite fotboll?! Vem tar guldet? Hur går det för Sverige?
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 851
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har frisktandvårdsavtal och var senast på undersökning sommaren 2020. Jag har försökt få boka en ny tid men tidigaste tiden jag kan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 382
Senast: Lillefrun
·
Trädgård & Växter Nu börjar kirskålen ta över fullständigt, inget rensande hjälper längre. Jag måste lägga markduk - men området delas med en underbar...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Gnist
·
Kultur Hur i hela friden kan man få göra det? Ett helt vanligt ord...
Svar
11
· Visningar
1 303
Hemmet Vårt fasta elavtal går ut i november (hurra..). Som läget ser ut nu verkar de fasta priserna ligga runt 3 kr/kwh (elområde 3). Vad gör...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 017
Senast: Marita73
·
Skola & Jobb Jag och man har en dröm om att, inom en 5 årsperiod, tillbringa ett år på Island. Eftersom vi inte är rika så måste vi jobba där för...
Svar
18
· Visningar
4 735
Senast: Krummi
·
Kropp & Själ Fuck cancer! Idag miste vi en Bukare. R.I.P @Fraggel_Tess 😢❤️
5 6 7
Svar
137
· Visningar
15 264
Tjatter En av grannskapets elbilar blivit kär OCH lyckats förföra en lantbruksmaskin? Jag har en obehaglig känsla av att något varit här och...
2
Svar
27
· Visningar
1 748
Senast: Trasten
·
Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
18 783
Senast: 95johsv
·
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 509
Kropp & Själ Hade för mig jag ställt frågan tidigare, men hittade inte... Mitt knä är kass sen en längre tid. Har krånglat ca 5 år, men för snart 3...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Solis
·
F
Juridik & Ekonomi Jag har mycket liten erfarenhet av att ta lån men nu har sambon och jag stött på så pass mycket patrull i senaste låntagarsvängen att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 481
Senast: Tualma
·
Tjatter Hejsan! Är det fler än jag som ska gå på Parksnäckan i sommar? Jag har nog 10 konserter inbokade Har varit på Moneybrother och Carl...
2
Svar
20
· Visningar
1 340
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp