Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi I snart ett år så har vi försökt komma til skott med juristen och banken efetr min fars bortgång. Dethar varit ursäkt, på ursäkt, på...
2
Svar
21
· Visningar
3 202
Senast: Bee
·
Tjatter Vad borde du göra just nu, men som du inte gör? Jag borde duscha.
2
Svar
26
· Visningar
1 213
Senast: Sel
·
Samhälle Vems ansvar faller det på och var vänder man sig? Jag vill ju helst inte betala för något som inte kommit fram. Om det spelar roll har...
Svar
9
· Visningar
1 887
Senast: Migo
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd, gamla full! Jag stör mig på min rygg som pajjat.
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
117 310
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 217
Juridik & Ekonomi Köpte en grej på letsdeal som jag ska använda idag. Såg nu att sista datum för den var 24/10. Jag skulle gått mycket tidigare men har...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: BernT
·
Mat Jag fick en massa morötter idag och då jag numera är hästlös har jag lite svårt att komma på vad jag ska göra av alla. Har idag gjort en...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 503
Senast: Entourage
·
Juridik & Ekonomi Jag borde kunna detta, men jag har googlat mig själv blodig och jag hittar ändå ingenting och ingen jag frågar vet. Vilken lag...
2
Svar
38
· Visningar
2 792
Senast: em-pirre
·
Juridik & Ekonomi Ja, som rubriken säger; hur köper man in sig i ett hus? Jag och min sambo bor i ett hus som han äger och har bott i i 12 år. Det har...
2
Svar
23
· Visningar
5 122
Senast: Bapelsin
·
Kläder & Bli fin I början av nästa år kan det eventuellt bli middag och helg på hotell med tillhörande dans. Klädsel kostym och långklänning. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 709
Senast: Unafraid
·
Tjatter Det slog mig att det finns så många sätt att fira - eller inte fira - nyår. Hur spenderar ni nyårsafton? 🙂
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 475
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hur hittar man någon mening med livet? Jag har två barn på heltid eftersom deras pappa inte kan avlasta någonting. Jag själv är...
2
Svar
30
· Visningar
3 452
Senast: Dullknives
·
Tjatter Nu är det dags att titta på alla favoritfilmer. Vilken/vilka är era. Jag börjar. Nightmare before Christmas
Svar
6
· Visningar
429
Senast: Lingon
·
Fritid Vad är era bästa tips? Anländer fm och åker morgonen efter så även restaurangtips för lunch och middag. Har inga specifika intressen...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Kirre
·
Samhälle Har ni börjat handla andra varor i någon utsträckning när ni handlar mat? Hitta billigare alternativ i någon utsträckning? Eller...
23 24 25
Svar
496
· Visningar
34 934
Senast: Zinfernia
·
Relationer Om man är gift i GB med en britt, men är skriven och bor i sverige. vilka regler gäller vid skilsmässa?
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Tranan
·
Svar
1 685
· Visningar
74 148
Senast: Scata
·
IT & mobiler Jag är helt lost i det forumet och tänkte om buke kanske kan ledsaga mig vad jag bör titta på :angel: Jag har länge velat ha en...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: warg
·
Samhälle Jag satt och läste lite i EPA-tråden, och fastnade då på @athena_arabians inlägg om att tonåringar alltid försöker förföra sina...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 670
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Jag har en massa bilder på min telefon, men jag lyckas bara importera en bråkdel av dem till min dator. De flesta "syns inte" för min...
Svar
1
· Visningar
435
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka