Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat När man har semester kan man grotta ner sig i de mest underliga frågeställningar. Studerade en lista över ölkonsumtionen i världen och...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: hastflicka
·
Fritid Jag har en timmes väntetid i Kalmar på söndag vid järnvägsstationen. Var ska jag fika? Kan jag köpa med något att äta på tåget?
Svar
8
· Visningar
760
Senast: Karfitsa
·
Trädgård & Växter Så otroligt skön, vi har inte haft några bromsar i år. Jag bor på en liten hästgård i Östergötland och varje sommar har vi så mycket...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 983
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag är trött på min PMDS och jag är trött på att mensen hindrar mig att motionera och röra på mig (ej diskussion, jag har mina...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 123
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter Vi har några humleplantor som växer "i staketet" till en av våra hästhagar, där de klänger så gott de kan på några slånbuskar som vi...
2
Svar
38
· Visningar
3 494
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Sverige håller ju på att införa att organdonation kan ske även utan att personen är hjärndöd. Det här oroar mig och jag kommer nog att...
Svar
12
· Visningar
1 899
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Ska ha kräftskiva på lördag och det är tänkt att inledas med tipspromenad Har en del uppslag, men minns några roliga varianter där det...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Entourage
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 987
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ Vardagen har börjat eller kommer snart att börja för många av oss. Vet att det är många med mig som kämpar med ork och tid på vardagar...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 955
Senast: orkide
·
Mat Det där har jag undrat över - hur vet man vad man kommer vara sugen på och ha lust att laga en vecka framåt? ”Vad vill jag äta ikväll?”...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 024
Senast: Görel
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 218
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag kommer att åka på MTV i år och undrar om det finns något intresse för en bukepicknic? Jag har bokat en Medieval horizontal concert...
Svar
16
· Visningar
1 142
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Jag är förkyld (inte Covid) och har varit det i en vecka nu. Jag kracklar och hostar, är hes och lite snorig men ganska pigg. Hade...
2
Svar
27
· Visningar
2 931
Senast: Emtherlia
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 976
Senast: Wingates
·
Tjatter Har någon vunnit något på deras lotter nu i sommar?
Svar
13
· Visningar
980
Senast: clusia
·
  • Låst
Tjatter Jag vaknade ju av åskan i natt och det åskar fortfarande till och från. Katten är dock glad att det är svalare (och är ute fast det...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
66 893
IT & mobiler För ett tag sedan måste jag ha råkat klicka i något. Vet att ag vart ute på wikipedia för att vi sökte fram någon information under en...
2
Svar
22
· Visningar
2 029
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Maken betalade parkering via någon app (tror jag det var), fick ingen bekräftelse men gick in på sin bank och såg att beloppet var...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 943
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Vad är ert bästa tips för att inte läcka när ni rider? Samt för tävling för att inte läcka igenom vita byxor?
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Marita73
·
Trädgård & Växter Jag skulle vilja ha tag på växtbelysning man kan ha som taklampa, stark nog att belysa ett helt rum med växter. Finns det ens? Är ute...
Svar
12
· Visningar
812
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp