Nää SuperJeps!!NÄ Scata...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nää SuperJeps!!NÄ Scata...
BläHost host host
Jobbigt när det börjar smaka blod i munnen och man tror lungorna ska krypa upp i halsen
Ja verkligen bläääää
Hälsa Einar om du har kontakt med honom fortfarande att det är ett jädra sätt att låta oss sitta och frysa hela sommaren!@stjarnhimmel Hur går det med din bok om Einar??
Det damp ner ett vykort från Madagaskar och det var gamle Einar som undrar om han vågar komma hem till våren eller om boken om han skapat sådan uppståndelse att han ska fortsätta följa med Drak-PRO på deras resor runt i världen...
Han är ju lite blyg vettu, så han gillar inte tanken på ev. uppmärksamhet...
Han hälsar till alla och saknar inte garderoben.
Jag undrar just vad han menar med det, den var ju fint inredd juh
Hälsa Einar om du har kontakt med honom fortfarande att det är ett jädra sätt att låta oss sitta och frysa hela sommaren!
Igenkänning på den! Dessutom är jag utrotningshotad så hoppas det inte är något allvarligt (random inhopp i tråden, hoppas det är ok med er )Host host host
Jobbigt när det börjar smaka blod i munnen och man tror lungorna ska krypa upp i halsen
Einar har verkligen inte skött sig i sommar.Hälsa Einar om du har kontakt med honom fortfarande att det är ett jädra sätt att låta oss sitta och frysa hela sommaren!
Hälsa Einar om du har kontakt med honom fortfarande att det är ett jädra sätt att låta oss sitta och frysa hela sommaren!
Ja, jag är verkligen mycket besviken på Einar @Scata
Jag har tappat kontakten med gamle Einar Jag tror att han har hittat en ny flamma när han var ute med Drak-PROEinar har verkligen inte skött sig i sommar.
Jag har tappat kontakten med gamle Einar Jag tror att han har hittat en ny flamma när han var ute med Drak-PRO
Fick ett halvt uppbrunnet vykort i våras där det stod - NU DRAR JAG/ E den modige
Nu måste vi hitta en ersättare för gamle Einar om vi ska få någon mer sommar tror jag...
Ska vi annonsera? Finns det bemanningsföretag för drakar? Vad säger Arbetsförmedlingen? Så många frågor - hur gör vi???
Är det någon som vet vem som är i farten nu då? Varmt och skönt ute, massor med sol och blå himmel! Kan gamle E ha ett fjäll med i laget iaf, skickat en lärling eller en egen pust åt vårt håll?Jag har tappat kontakten med gamle Einar Jag tror att han har hittat en ny flamma när han var ute med Drak-PRO
Fick ett halvt uppbrunnet vykort i våras där det stod - NU DRAR JAG/ E den modige
Nu måste vi hitta en ersättare för gamle Einar om vi ska få någon mer sommar tror jag...
Ska vi annonsera? Finns det bemanningsföretag för drakar? Vad säger Arbetsförmedlingen? Så många frågor - hur gör vi???
Va, trodde du att gamle Einar tagit med sig den i graven kanskeOj... har min gamla tråd börjat leva igen..
Ingen sol här, nu.Va, trodde du att gamle Einar tagit med sig den i graven kanske
Förresten, tänk om gE är död
Vem är det då som har en drake i garderoben som inte vågat komma ut någon måste vara hos @Mia_R som har sol