-30 i Dorotea bekräftat av särbon och jag blir inte förvånad om det blir kallare än så där inatt
Här vid kusten är det "bara" -20, men det verkar som det tänker vända...
Jag tycker det räcker med kyla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-30 i Dorotea bekräftat av särbon och jag blir inte förvånad om det blir kallare än så där inatt
Ja, det gör det!Jag tycker det räcker med kyla
Hej Pandan och tigern.Hej alla!
Det är för lite drakar på forumet nu så måste dra igång tråden.
Hej SuperJeps!Hej Pandan och tigern.
Finns det drakar som lägger guldägg? Eller är det bara höns?
Skulle behöva en sån den här månaden...
Undrar vad Einar ligger på? Småsten?De brukar väl ligga på en hög guld. Jag tänker Smaug-style...
Undrar vad Einar ligger på? Småsten?
Gamle EinarHan är ju lite till åren så jag gissar på någon trevlig pyroxenit med lite pentlandit och kopparkis.
Det var inte jag som bodde där har jag sagt@Scata med familj verkar ha flyttat. Det är väldigt tyst utanför mitt sovrum.
Ja och JaÄr det här en jättekonstig tråd? Eller räknas det om man har ett Pipdjur?
Det var för att det var en fiction förstår du välHäromdagen såg jag filmen Dragonheart
Men.. Det var ett faktafel. .. den sista draken i världen dog
Svaret på din fråga är 37Är det här en jättekonstig tråd? Eller räknas det om man har ett Pipdjur?
Ja och Ja
Glöm inte svara i galoppen ovan baraOk, då har jag ett Pipdjur och det ä det lurigaste djuret jag någonsin har haft.