Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har dålig syn?
Åh då kan jag andas ut.Det var för att det var en fiction förstår du väl
Om det varit en dokumentär däremot hade det ju varit helt felaktigt...
De där ögonen...ingen katt. ..Men ögonenOk. tog på mig glasögonen och då så det ut som ett Pipdjur igen. My mistake!
Tänk om nån skulle få för sig att döda Einar.Åh då kan jag andas ut.
Blev lite rädd där..
Dessutom var han drakdödare.
Vad är det för jobb
Nu tycker jag vi ska förlöjliga alla i glödlampstråden.. För att det ska vara riktigt Buke-style...
Nä att vi har skrivit där spelar ingen roll. Heja dubbelmoralMen hur ska man göra om man skrivit där själv då?! Om man ska förlöjliga alla menar jag?
Nä.. ingen går på Einar..Tänk om nån skulle få för sig att döda Einar.
Även om han är gammal och förvirrad så är det för tidigt.
Nä.. ingen går på Einar..
Då får hen många efter sig
Tack. Vet aldrig när den informationen kan komma till nytta.En gång åt jag fyra bananer på en dag.
Jag tänkte att ni vill ha den informationen
Precis. Någon dag kanske du undrar över det.Tack. Vet aldrig när den informationen kan komma till nytta.
Precis. Eller blir hotad till livet och det är den informationen som får mig fri.Precis. Någon dag kanske du undrar över det.
Yes. Jag har hört att det är en förekommande fråga under tortyr. Och då vill jag hjälpa er redan nuPrecis. Eller blir hotad till livet och det är den informationen som får mig fri.
Tack heartYes. Jag har hört att det är en förekommande fråga under tortyr. Och då vill jag hjälpa er redan nu
Man måste ju vara hjälpsam )Tack heart