Jag borde koka gelé på de fem liter äppelkross som jag tinade för ändamålet tidigare idag...

(Hittade dessutom ett träd med vad jag tror är samma paradisäpplen som vi har på äppelodlingen, på "vår allmänna mark" inte ens fem minuter från lägenheten!)
 
@DarkInNight Pepp! Jag har precis knäppt på värmen så att det ska vara varmt och skönt när jag och Chika kommer in igen. Nu är det ut med oss som gäller! Sista kissen!
Hejja dig, ibland får man köra med övertalningsmetoder mot sig själv.

Jag lovade mig att jag skulle få sitta ned en liten kort stund till, bara jag sätter på mig lurarna med ljudbok. (När boken är igång är det lättare att göra sånt som jag egentligen inte alls har lust med).
Så efter en stund gick det lättare att ta sig ut.

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag är jävligt smart, eller förbannat dum :cautious::angel:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Hejja dig, ibland får man köra med övertalningsmetoder mot sig själv.

Jag lovade mig att jag skulle få sitta ned en liten kort stund till, bara jag sätter på mig lurarna med ljudbok. (När boken är igång är det lättare att göra sånt som jag egentligen inte alls har lust med).
Så efter en stund gick det lättare att ta sig ut.

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag är jävligt smart, eller förbannat dum :cautious::angel:
Man får överlista sig själv! Så kanske är man både och. :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Folk som duschar med badkläder på badhuset 😡 Trots tydliga skyltar om att man ska duscha naken. Undrar om dom gör samma hemma. Varför är...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 294
Senast: Dentaku
·
Skola & Jobb Har en kollega som ofta har ont i huvudet och behöver gå undan och vila under arbetstid. Är lite fundersam på hur man ska hantera detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 504
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp