Få ren en vaxduk

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du hade kanske gillat att sitta och äta din lunch här:
Visa bifogad fil 149506

Jag blev äcklad av det. Och jag visste ju inte om det gick att få bort.
Dom där märkena verkar mer som fett från en grill kväll, återigen några droppar Yes som man arbetar in och sedan torkar av med en trasa och lite vatten. Fattar inte vad problemet är, då allt är undanstökat på mindre än en minut. Att skylla på brist på energi visar bara på att du inte skal hyra ut, då det alltid kommer att vara ställen du behöver lägga ut energi på att städa efter varje hyresgäst.
 
Ren Yes på området som är påverkad av snigelslämmet, räcker med några droppar och spraya med lite vatten, eller dränka in en disksvamp i vatten och skrubba rent med grova ytan. Inga problem alls utom att vaxduken kan behöva ny impregnering vilket är enkelt gjord med bivax eller parafin för att återställa ytan.
Moderna vaxdukar är nog oftast i plast, smutshala och enkla att sköta och kräver ingen impregnering
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon av grannarna har dumpat en ganska dyr tv-bänk som ser helt okej ut och som hade passat perfekt under min marsvinsbur. Problemet är...
Svar
9
· Visningar
342
Senast: Lyan
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: Crossline
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 133
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 852
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp