Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bjud inte hem barn är mitt tips. Lite snigelmos är rätt lindrigt, de kan ställa till med mycket värre saker.Jag fick bort snigeln. Såpa, vatten och en grov svamp. Men jag är inte glad på mina gäster.
Bra annars hade jag tagit bort nitarna spolat av duken låtit torka den och satt dit den igen.Jag fick bort snigeln. Såpa, vatten och en grov svamp. Men jag är inte glad på mina gäster.
Tar man hem ungar, får man stå sitt kast, ungar gör vad ungar gör oavsett vad husägare anser är lämpligt...Jag fick bort snigeln. Såpa, vatten och en grov svamp. Men jag är inte glad på mina gäster.
De är betalande gäster som förväntas hålla ordning omkring sig. Jag har ingen städavgift utan städar deras rum och byter sängkläder en gång i veckan utan avgift. Städning efter dem utomhus ingår inte.Jao, fast bjuder man hem barn eller djur kan man få räkna med lite kladd. Om en unge spillde ett glas saft hemma hos mig skulle jag inte skicka hem duken med mamman att tvätta liksom. Hon hade kanske inte rätt verktyg att torka upp med.
Om jag var du och ville ha fler besök från familjen skulle jag i alla fall göra ett par försök att få duken ren och om det inte funkar skulle jag nog tycka det var lättare att köpa en ny duk själv, det går ju äta ute utan duk några dagar.
Glad behöver man ju inte bli för det..Tar man hem ungar, får man stå sitt kast, ungar gör vad ungar gör oavsett vad husägare anser är lämpligt...
Föräldern borde städa efter sitt barn utomhus men gör det inte.Bjud inte hem barn är mitt tips. Lite snigelmos är rätt lindrigt, de kan ställa till med mycket värre saker.
Jag lär inte få häftklamrarna på samma ställe utan får då fula hål.Bra annars hade jag tagit bort nitarna spolat av duken låtit torka den och satt dit den igen.
Jag fick lägga energi på det och energi är inget jag har en massa av. Jag har konstant underskott på energi. Sover 12 timmar per dygn men är ändå inte utvilad.Det var ju inget problem egentligen tänker jag? Verkade som att det gick utmärkt att få bort på första försöket med en förhållandevis låg grad av ansträngning?
Glad behöver man ju inte bli för det..
Jag fick lägga energi på det och energi är inget jag har en massa av. Jag har konstant underskott på energi. Sover 12 timmar per dygn men är ändå inte utvilad.
Du hade kanske gillat att sitta och äta din lunch här:Alltså, byta vaxduken för att det kommit en snigel på den. Mycket skall man höra innan ...
Tycker jag inte.Jag tror att du lägger mer energi på det ju mer du ältar och tänker på det i efterhand. Problemet löste sig snabbt och smidigt vad det verkar!
En vaxduk är de bara att torka av och sniglar är inte giftiga så det är en ren bagatell. Hade varit en annan sak om de mekat med motorolja eller något liknande på duken.Du hade kanske gillat att sitta och äta din lunch här:
Visa bifogad fil 149506
Jag blev äcklad av det. Och jag visste ju inte om det gick att få bort.
Nej, men nu gjorde det ju det. Så bra! Krävdes bara en tråd på Buke och lite skrubb. Och så har du fått en inkomst på uthyrningen. Så bra!Jag blev äcklad av det. Och jag visste ju inte om det gick att få bort.
Det går väl bra att inte hyra ut till barnfamiljer? Barn sabbar saker, och medan de fixar det första brukar de paja nästa grej under tiden man inte längre har uppmärksamhet på dem.De är betalande gäster som förväntas hålla ordning omkring sig. Jag har ingen städavgift utan städar deras rum och byter sängkläder en gång i veckan utan avgift. Städning efter dem utomhus ingår inte.
Gäster som hyr på det sättet har ett ansvar mot sin värd och i omdömet som lämnas efteråt på sajten som förmedlar kontakten så ingår ett antal bedömningspunkter. Denna familj kommer inte att få full pott på samtliga bedömningspunkter.
Barn är barn men denna förälder tar inte fullt ansvar för sitt understimulerade vilda barn.
Det framgick inte i trådstarten att det var betalande gäster, men jag tycker ändå att en snigel på vaxduken bör räknas som normalt slitage om man tar emot en barnfamilj och någonting familjen kan missa. De tänker kanske annorlunda om ett utomhusbord med vaxduk än du gör.De är betalande gäster som förväntas hålla ordning omkring sig. Jag har ingen städavgift utan städar deras rum och byter sängkläder en gång i veckan utan avgift. Städning efter dem utomhus ingår inte.
Gäster som hyr på det sättet har ett ansvar mot sin värd och i omdömet som lämnas efteråt på sajten som förmedlar kontakten så ingår ett antal bedömningspunkter. Denna familj kommer inte att få full pott på samtliga bedömningspunkter.
Barn är barn men denna förälder tar inte fullt ansvar för sitt understimulerade vilda barn.
Hade mamman ens en trasa till hand att torka med?Du hade kanske gillat att sitta och äta din lunch här:
Visa bifogad fil 149506
Jag blev äcklad av det. Och jag visste ju inte om det gick att få bort.