Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
Kläder & Bli fin
Kan man ha maxiklänning då? De når ju inte till golvet men å andra sidan ska jag kunna dansa i klänningen och en riktigt lång klänning...
Juridik & Ekonomi
Läste att det finns appar som samlar in prisinformation från mataffärer så man kan hitta lägsta priset på olika varor.
Nån här som...
Kropp & Själ
Alltså hjälp.
Jag fick rådet av en läkare att använda en salva under mina morfinplåster, fick namnet på salvan av doktorn och skrev ner...
Kläder & Bli fin
Finns det fortfarande något intresse för en sminktråd? Jag sökte upp den gamla och kände att näe, här behövs en nystart. Såg mina gamla...
Kläder & Bli fin
Hoppas jag valde rätt prefix nu.
Är enormt trött på mitt korta hår och funderar på hårförlängning.
Men vad är mest ekonomiskt? Köpa...
Kläder & Bli fin
Nu skulle jag vilja ha svar av er som har liknande storlek som mig- 105/110 f/g.
Utan bh har jag inga problem men strax efter att jag...
Kropp & Själ
Och jag kan inte vråla, för jag bor i ett samhälle och klockan är natt. Vad gör jag? Hur får ni ut er ilska? Jag är bara allmänt arg och...
Foder & Strö Har du nån studie att hänvisa till? Jag försökte hitta min, men trots att jag bläddrade igenom alla Foderbladet hittade jag inte den jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.