Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Vi planerar att åka upp till Strömstad från Mark och skulle väl behöva käka lunch någonstans på vägen eller i Strömstad. Jag och maken...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Andromedae
·
Hemmet Är bildskärmen trasig när TV:n ser ut så här? Jag flyttade idag, och tyckte att flyttgubbarna hanterade TV:n lite ovarsamt. Nu när jag...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: MayGrace
·
Relationer Jag har en släkting som är svårt sjuk och ligger för döden enligt andra släktingar. Jag vet inte hur nära inpå man brukar uttrycka dessa...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 264
Senast: Freazer
·
Relationer Lite lätt udda titel men jag skall försöka reda ut vad jag menar. Trots att många av mina kollegor tycker att man inte kan bygga...
2
Svar
21
· Visningar
2 281
Senast: Nahar
·
Hemmet Det händer till och från via mitt arbete att jag behöver hjälpa människor i kontakten med sitt försäkringsbolag med anledning av att det...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: sjoberga
·
Tjatter Stötte på den här danska reklamvideon och kände att jag bara måste visa den vidare för bukefolket då den var rolig och lite satir av tv...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Nordthor
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ :D Jag har inte provat på evigheter men för typ 25 år sen kunde jag inte galoppera ordentligt i vänster galopp.
2 3
Svar
43
· Visningar
6 193
Senast: Sryoqwe
·
Kläder & Bli fin Tacksam för åsikter om vad ni skulle haft över den här klänningen. Funderade över en kortare kavaj. Beige kanske hade varit snyggast...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Amanda_F
·
Äldre Är det någon här på forumet som har bytt förnamn och kanske vill dela med sig av hur det gick? Hur fungerade det med omgivningen och var...
2
Svar
23
· Visningar
6 769
Senast: Sleepan
·
Mat Jag försöker fasa ut animaliska produkter i min kost. Det jag saknar mest nu är grädde och mannagrynsgröt (och kött, men det är som det...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 401
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Hej! Ni alla duktiga där ute! Fyndade fem palettblad för 25kr styck igår. Lite övervuxna och blommade, men tänkte, tjiho! Massa...
Svar
8
· Visningar
811
Senast: JEHL
·
Samhälle Idag är Overshoot Day på global nivå, dvs dagen då vi förbrukat årets tillgång på förnybara resurser. Två dagar tidigare än förra året...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
9 751
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag har en låda med grejer som är sålda och betalda. De är skickade en gång redan men köparen hämtade inte ut så jag fick vackert betala...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 998
Senast: Lyan
·
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
777
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Jag ska på en anställningsintervju och jag har såklart kollat runt på företagets hemsida. Det är väldigt mycket kavajer och väldigt...
Svar
9
· Visningar
904
Mat Jag har massor av plommon hemma (eller ja, krikon som jag fått lära mig att det är av @athena_arabians :D ). Käkat en hel del som de...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 191
Senast: Otherside
·
Tjatter Hade ni också oväder i natt? Har ni klarat er från sönderblåsta saker?
2
Svar
32
· Visningar
1 884
Senast: bettysmatte
·
Fritid Jag har 4 veckor semester att ta ut i augusti. Jag hade planer, men de gick i stöpen när killen jag hade planer med gjorde slut. Så nu...
2
Svar
24
· Visningar
2 733
Senast: anna_panna
·
Trädgård & Växter Jag är suverän på att ha ihjäl denna växt 😬 Ni som lyckas hålla liv i dessa mer än en vecka, hur gör ni! //Desperat....
Svar
1
· Visningar
558
Senast: tanten
·
Tjatter Ja, som rubriken lyder. Vad gör ni när ni har absolut  ingenting att göra för dagen? När ingen vän/familjemedlem kan ses...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 542
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp