Vi måste ju ha musik också... Kavalleriets defileringsmarsch av Per Berg kanske? Han kom fö från Dalarna och började sin bana på I13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jill böckerna!ABC om hästar var min bibel i tonåren.
Lägger till Britta och Silver-serien.
Något skönlitterärt måste vi ha med.
Så fin bok! ❤Timmerhästens bok. Den är ett historiskt kärleksfullt dokument.
Håhå, jag vet en lämplig arbetsgrupp!Mycket hästar från vikingatid och resten av förhistorian som måste vara med i en kanon!
Visa bifogad fil 103857
För övrigt leker jag med tanken att Buke sätter ihop en hästkulturkanon och med ett gravallvarligt följebrev skickar in förslaget till berörda statsråd och övriga politiker. Det kunde kanske ruska om lite.
Gick in för att skriva denna. Jag funderar på att läsa om dem.Svarta hingsten-böckerna.
Samma här - de står där i bokhyllan så bara att börja egentligen!Gick in för att skriva denna. Jag funderar på att läsa om dem.
Ja precis. Jag funderar på högläsning, det är mycket hästböcker nu. Bland annat böckerna om Glimma, med illustrationer av @Lena Furberg . Gillar att de lagt in faktasidor emellanåt också.Samma här - de står där i bokhyllan så bara att börja egentligen!