Jag känner ingen utbildad kvinna som blir attraherad av en puckad machoman.Det stämmer att utbildning ger status som är attraktiv.
Machomän har dock hur lätt som helst att få kvinnor men dessa incelmän är allt annat än macho.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner ingen utbildad kvinna som blir attraherad av en puckad machoman.Det stämmer att utbildning ger status som är attraktiv.
Machomän har dock hur lätt som helst att få kvinnor men dessa incelmän är allt annat än macho.
Jag känner ingen utbildad kvinna som blir attraherad av en puckad machoman.
Dina inlägg blir mer och mer obegripliga. Vad vill du säga? Att den toxiska manskulturen som driver matchokulturen bland män är bra för att vissa matchmän lyckas finna en partner eller?Ja, de blir attraherade av den bildade machomannen
Dina inlägg blir mer och mer obegripliga. Vad vill du säga? Att den toxiska manskulturen som driver matchokulturen bland män är bra för att vissa matchmän lyckas finna en partner eller?
Men seriöst.. Hur är det fatt? Är allt bra?Machokulturen är mångfacetterad. Det finns beteenden i den som är attraktiva och beteenden som är mindre attraktiva. Det är komplext.
De flesta svenska män skulle må bra av att ta till sig positiva machoegenskaper för de är alldeles för flata.
Men seriöst.. Hur är det fatt? Är allt bra?
Machokulturen är mångfacetterad. Det finns beteenden i den som är attraktiva och beteenden som är mindre attraktiva. Det är komplext.
De flesta svenska män skulle må bra av att ta till sig positiva machoegenskaper för de är alldeles för flata.
Men seriöst.. Hur är det fatt? Är allt bra?
Macho är det mest meningslösa som finns!Machokulturen är mångfacetterad. Det finns beteenden i den som är attraktiva och beteenden som är mindre attraktiva. Det är komplext.
Ja, de blir attraherade av den bildade machomannen
Eftersom vi ändå börjar bli OT här (och jag har lite tråkigt pga längtar efter semester).Machokulturen är mångfacetterad. Det finns beteenden i den som är attraktiva och beteenden som är mindre attraktiva. Det är komplext.
Macho är det mest meningslösa som finns!
Om en tjej bara skulle gilla mig för att jag är macho, vad meningslöst grund att bygga ett förhållande på.
Eftersom vi ändå börjar bli OT här (och jag har lite tråkigt pga längtar efter semester).
Vilka är de positiva machoegenskaperna? Och när missade jag när dessa blev någon form av allmänkunskap? Vad är ens en machoegenskap, positiv eller negativ?
Jag känner ingen utbildad kvinna som blir attraherad av en puckad machoman.
Så vilka machoroller tycker du att det finns?Fast begreppet "macho" är som ett svart skynke för många så det blir bara meningslöst att diskutera. Bättre att bryta ner machorollen och tala om vad i den som är positivt respektive negativt för män.
Om man inte ser något positivt har man tänkt för lite, om man nu tänkt över huvud taget.
Alltså något som en ganska normalt funtad människa gör ungefär dagligen?En positiv machoegenskap är att ta ansvar och att inte skylla på andra. Detta är fundamentalt inom en sådan kultur.
Så machoegenskaper är detsamma som kvinnliga egenskaper? Ta ansvar är ju något som de flesta kvinnor gör.En positiv machoegenskap är att ta ansvar och att inte skylla på andra. Detta är fundamentalt inom en sådan kultur.
En positiv egenskap är att ta ansvar och att inte skylla på andra. Detta är fundamentalt inom en sådan kultur.