Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag försöker aktivera swish i Skånetrafikens app men det händer inget alls när jag trycker på den? Har registrerats mitt telefonnummer...
Svar
6
· Visningar
518
Kropp & Själ Jag har ett konstigt problem. Jag har kontaktat vården och väntar på tid för utredning, men jag undrar om fler har erfarenhet av samma...
2
Svar
27
· Visningar
3 667
Senast: Tassa
·
Mat Är det fler bukefalister som skall öl-botanisera på Brewskival i Helsingborg idag? :banana: 🍻
Svar
10
· Visningar
748
Senast: Snubbelfot
·
Fordon Allvetande Buke, jag är i positionen att kunna köpa en båt nu på hösten när priserna är gynnsamma. Jag vill ha en båt på 4-4,5 meter för...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: cewe
·
Mat The Significant Other har rafsat fram vit sparris ur skafferiet. Delad vit sparris, i konservburk. En kvarleva från årets...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: hastflicka
·
Mat Jag tycker inte om att laga mat. Så jag vill sluta med det (åtminstone till vardags). Samtidigt vill jag äta nyttigt, veganskt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 208
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd Redigera gärna rubriken om den är fel. Är helt rudis på romerska siffror
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
65 972
Senast: Gunnar
·
Kultur Hej , jag är ett stort fan av Serien Outlander av Diana Gabaldon . Vet inte hur många ggr jag har sett den och nu väntar jag på säsong 7...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 068
Senast: TygerTyger
·
Kultur En av mina vänner tyckte att jag skulle lämna in för Liljevalchs vårutställning. Så jag undrar om någon av er har gjort det? Hur gick...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag är en tedrickare av rang. Jag är strängt ordinerad att dricka 2,5 liter vatten per dygn. Har löst det genom att låta en del av det...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: lil-sis
·
Fordon Bakluckan på min Volvo v 40 gick i baklås igår. Det har hänt en gång tidigare för ett par år sedan, då fixade en stallkompis det. Nu har...
2
Svar
20
· Visningar
4 318
Hemmet Okej, nu outar jag min hemska sovrumsvägg :bag: (Hela bilden såg väldigt deprimerande ut :rofl:, anyway…) Hjälp mig! Vad ska jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 358
Senast: cambodia
·
Mat Vad är era bästa tips på mat som är okej att frysa in? För egen del blir det mest köttfärssås, där jag sen kokar färsk pasta till men...
2
Svar
22
· Visningar
1 946
Senast: Trott
·
Mat Har ni något gott recept på någon god dressing eller sås som är snabb och lätt att göra, som är mild och som inte innehåller en massa...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 734
Senast: Enya
·
Mat Ny på sopp svampar. Trodde jag skulle hitta taggsvamp på detta ställe men kom hem med sopp. Som novis på dessa svampar så undrar jag om...
Svar
14
· Visningar
913
Senast: sjoberga
·
Hemmet Är det någon som har en ångmopp, och är de bra? Ska användas till laminatgolv som ofta blir kladdigt, behöver göras rent ordentligt...
Svar
5
· Visningar
341
Senast: SiZo
·
IT & mobiler Eftersom missfostren på Facebook tvingar en att ha FB för att använda Messenger i fortsättningen registrerade jag ett konto och nu...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 167
Senast: Acto
·
Trädgård & Växter Det kanske är dumt att starta en egen tråd åt enbart mina orkidéer, men jag tänkte att jag kan hålla mitt orkidéspammande till en egen...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 144
Senast: TisseTass
·
Juridik & Ekonomi Vad är detta egentligen? Hur kan de öka i värde? Bygger de på myten om den eviga tillväxten eller på att någon annan är förlorare? Eller...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 713
Senast: Whirlie
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 108
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp