Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag älskar nagellack och långa naglar. Har i många år jobbat i ett yrke där det inte varit tillåtet så har inte använt det mer än på...
Svar
4
· Visningar
633
Senast: starcraft
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Jag är nyfiken på hur etablerad den här traditionen av trick-or-treating, där barn klär ut sig, går från hus till hus och ber om godis...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
11 618
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Har en del av texten men kommer för mitt liv inte ihåg artist eller låtnamn. Modell äldre svensk lite synthorienterad Låt 1 Tsrzan o...
Svar
3
· Visningar
508
Senast: Diabetikern
·
IT & mobiler Någon som vet hur man lämnar en whatsapp-grupp utan att det syns för de andra medlemmarn? Går det ens att göra det? Om ja, hur? 🤔
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 227
Kropp & Själ Alltså, hur tusan kommer man upp ur sängen i hyfsad tid på morgonen, när man inte har några måsten som väntar? Jag har ett larm på...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 397
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har hört att det är ett halvtidsjobb att driva eget företag. Man jobbar alltså halva dygnet - 12 timmar. Men hur mycket jobbar ni...
2
Svar
32
· Visningar
2 856
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Paddington
·
Tjatter Är det inte dags för en presenttråd igen? Blev inspirerad av en DN-artikel dä nån alltid fick helt fel kläder från svärmor. Sådant hon...
2
Svar
38
· Visningar
2 741
Senast: cambodia
·
Svar
36
· Visningar
1 835
Senast: Lycan
·
Mat Jag är hyffsad på matlagning men helt grön på att baka. Har nu fått för mig att baka egna frallor (eller bullar som man säger här i...
Svar
8
· Visningar
2 826
Senast: Manji
·
Tjatter Jag fascineras av att det i alla lägen ska det vara hög musik i bakgrunden. Ett sällskap i blandade åldrar sitter och äter middag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 147
Senast: Myrten
·
Fritid Det kanske bara blir den lilla familjen iår som firar jul (2 vuxna och 1 barn) Är det någon som åkt till någon barnvänligt...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: nejlica
·
Tjatter Klarar buke den? :) https://www.svt.se/special/hogskoleprovet-ordforstaelse-oktober-2022/
2 3
Svar
56
· Visningar
2 486
Senast: sorbifolia
·
Fordon Ok, snälla dumförklara mig inte, men det här med bilar, däck och fälgar är verkligen inte min grej...:angel: Kan alla storlekar av däck...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
Kultur Syrran kommer och hälsar på och jag har upptäckt att jag har massor med poäng jag kan växla in till biobiljetter, frågan är då vad som...
2
Svar
21
· Visningar
1 327
Hemmet Jag vågar inte elda i min vedspis 🙈 Min hyresvärd ger mig fri tillgång på ved och säger att jag gärna får elda för värme i vinter, men...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
10 248
Senast: MissFideli
·
Tjatter Hur kommer det sig att Albin Lee Meldau fick komma dit även i år? Är det fler som varit med tidigare år som ska komma? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
721
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Relationer Välkomna, både nya och gamla användare! Här diskuteras högt och lågt om dejting.
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
207 886
Senast: pepp
·
IT & mobiler Jag har varit inne på min Facebook som jag pausade för snart tre år sedan och begärde permanent borttagning. Det är tydligen 30 dagars...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Linn-Nora
·
Fritid Hur gick ni till väga? Jag har gett Photoshop ett antal halvhjärtade försök genom åren och sitter nu och försöker lära mig...
Svar
13
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar