Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag får väldigt mycket reklam på tiktok om dessa rak-stenar eller vad det är. Har någon av er provat en? Från vilket företag i så fall...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Tonto
·
Juridik & Ekonomi Ingen har väl undgått att nära på allt har ökat i kostnad sista året. El, bensin, mat, foder... och därmed alla poster som själva blir...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 683
Senast: Angel
·
Samhälle Snälla, lägg inte offerkofta på just ensamstående mammor. Mvh, ensamstående mamma.
25 26 27
Svar
525
· Visningar
32 634
Senast: Angel
·
Samhälle När klimatkris och miljöproblem kommer upp till debatt så blir det allt som oftast diskussion om hur olika förbättringar för klimatet...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 654
Senast: Habina
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Vilken tycker ni är godast? Jag gillade Fanta förut men har upptäckt Zingo i sommar. Gillar den bättre. Dricker sockerfritt men har inte...
Svar
11
· Visningar
3 375
Senast: Roheryn
·
Hemmet Jag är född och uppvuxen i södra delen av Sverige. Här har jag jobb, man och övrig familj. Trots detta så längtar jag bort. Jag vill...
Svar
17
· Visningar
1 708
Senast: Flixon
·
Fordon Vilka kör Mc här, jag funderar på att börja köra till nästa år då jag har åkt I 2 år bakom gubben. De så jäkla härligt att komma ut
2 3
Svar
59
· Visningar
2 165
Senast: Blossi
·
Tjatter Den vuxna dottern ska vara med i en lagtävling tillsammans med sin islandshäst, grejen med tävlingen är att det är typ en...
Svar
6
· Visningar
564
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Vad finns det för stöttning/coachning att få när man ska söka jobb? Nu har jag hittat ett jobb som skulle kunna passa mig, men vet...
18 19 20
Svar
399
· Visningar
25 881
Senast: Wille
·
  • Låst
Trädgård & Växter Det finns en trädgårdstråd och en palettbladstråd men jag hittar ingen tråd för rumsväxter = det behöver finnas en! Jag behöver en tråd...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
136 901
Senast: Linta
·
Mat Inser att det relativt ofta är erbjudanden på bönor/kikärter på tetra och det vore bra för ekonomin att minska ner på animalierna. Vad...
2
Svar
37
· Visningar
2 698
Senast: Gnapp
·
Hemmet ...till personer som inte tycker om grönsaker, sallad, linser och bönor. Jag vill ha in mer grönsaker, linser och bönor i maten, men...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 660
Senast: hastflicka
·
Hemmet Är det ngn här som är duktig på färgkoder? Jag håller på att fundera ut vilken färg vi ska lacka om köksluckorna i och har målat 2...
Svar
7
· Visningar
780
Fordon En person i min fysiska närhet äger ca 15 fordon. Samtliga fordon har antingen körförbud pga obesiktigade, är avställda eller har...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 052
Senast: super
·
Kultur Det här klassas kanske bland de mer egendomliga trådstarterna, men man kan ju chansa, ibland får man svar på de mest otroliga frågor här...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Hej vänner! Kort version: Har ni något tips på en epilator att använda på underlivet? Lång version: Jag vill ta bort allt hår från...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 803
Senast: Thaliaste
·
Mat Tant har en brokig bakgrund och har därför aldrig handlat hos Glassbilen. Önskar dock ändra på detta och samtidigt inte begå något...
2
Svar
37
· Visningar
3 203
Senast: Angel
·
Fritid Jag har fått för mig att jag vill se norska fjällen nästa sommar. Men jag kan inte vara hemifrån mer än max 2 nätter pga katt som måste...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: MissFideli
·
Fritid Jag försöker aktivera swish i Skånetrafikens app men det händer inget alls när jag trycker på den? Har registrerats mitt telefonnummer...
Svar
6
· Visningar
518
Kropp & Själ Jag har ett konstigt problem. Jag har kontaktat vården och väntar på tid för utredning, men jag undrar om fler har erfarenhet av samma...
2
Svar
27
· Visningar
3 667
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp