Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
2 005
· Visningar
70 914
Senast: Krålus
·
Tjatter Som rubriken, vad gillar du i teorin men inte i praktiken? Jag gillar verkligen tanken på långa lyxiga bad med skum, ljus och hela...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 367
Senast: Mineur
·
IT & mobiler En kompis fick sitt konto på facebook kapat idag. Finns det något hen kan göra för att få tillbaka kontot?
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Wille
·
Fritid Ok, hjälp en omodern stackare här nu. Barnet pratar om att han önskar sig VR. Men hur fungerar det egentligen? Särskilda "glasögon"...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: Rolfan
·
Trädgård & Växter I sommar nu rev vi bort det som växte i den här rabatten lite halvt oplanerat då det var kaos med nån vintergrön klätterväxt som inte...
2
Svar
25
· Visningar
2 109
Kropp & Själ Tvärt emot tråden vad gillar du i tanken! Vad tycker du i tanken inte är något att ha men ändå alltid gör?
Svar
16
· Visningar
849
Senast: escodobe
·
Mat Behöver tips på sallader som funkar som matlåda, ska gärna kunna förberedas i alla fall lite innan (mindre prep på morgonen innan jobb)...
Svar
18
· Visningar
1 961
Senast: Helly
·
Kultur Jag gillar att läsa historiska romaner som utspelar sig från 1700-talet till 1940-50-talet nån gång. Har läst mycket brittiska...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 982
Fordon Vi tittar på bilar och har hittat en Volvo V40 D3 på strax under 10 000 mil. Det verkar vara bra pris på den vi tittar, men tänkte höra...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 932
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Jag behöver en ny matta under soffbordet. Den gamla är redan slängd och reservmattan är för liten och har fel färg. Så idag började jag...
Svar
17
· Visningar
993
Senast: Catsu
·
Samhälle Hur orkar en som människa ta diskussionen mot sådan politik? Jag blir så trött. Att dessutom andra politiker ska behöva slösa tid på att...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
21 100
Senast: Enya
·
Mat Jag köpte Pändys godis för några veckor sen och blev förtjust. Och väldigt lite socker. Har ni tips på fler märken som har sockerfritt...
Svar
11
· Visningar
806
Senast: Crossline
·
Tjatter Kultur eller tjatter, hårfint kanske. Men kollar på Tv-serien Maid på Netflix. 8,4 i ranking på IMDB, höjd till skyarna av kamraterna...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 832
Trädgård & Växter Hunden närstuderade något i gräsmattan. Jag gick dit och kollade. Han hade korn på en gräshoppa? I min värld är en gräshoppa en lien...
Svar
13
· Visningar
1 188
Senast: Badger
·
Fritid Hittade ingen pysseltråd, eller är jag blind? Jag har iallafall pysslat ihop en egen halloweenkostym :D
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Ketrawzc
·
Kläder & Bli fin Ska på alla bröllop i sommar som skjutits upp på grund av pandemin. Jag vill inte ha 'vanlig' kostym på mig, det är bara så tröttsamt...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
13 821
Senast: Tranan
·
Mat Nu mognar tomaterna för fullt, och är såklart jättegoda, färska, i sallader av olika slag och som rostade i ugnen eller grillade. Det är...
2
Svar
26
· Visningar
2 049
Senast: Piglet
·
Kropp & Själ Vaknade upp och mitt öga såg ut såhär i morse.. det gör inte ont eller är irriterat. Är det ett blodkärl som brustit? Är det farligt?
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: pepp
·
Hemmet Jag funderar på att börja hyra ut ett rum i min lägenhet genom Airbnb för att få extra inkomster om något år när mina bolån löper ut och...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 046
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag har en del eksem i händerna - i handflatorna, fingertopparna och mellan fingrarna. Det är besvärligt i sig, men nu har jag hackat...
Svar
16
· Visningar
3 166
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp