Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härPratar vi skura toan invändigt, med toaborste?
Isåfall vid behov, ibland är man kass i magen, ibland inte
Åh, önskedrömmen att bara kunna duscha hela badrummet!Alldeles för sällan Men brukar spola av den i samband med dusch då och då. Vi har ett litet helkaklat badrum så drar runt duschstrålen en sväng över handfat och toalett när jag duschar då och då. Men med rengöringsmedel? Vettefasen. När jag tycker det känns skitigt.
Vi har det så vårt badrum. Så otroligt tillfredsställande att skrubba allt och sen bara skölja av med duschstrålen.Åh, önskedrömmen att bara kunna duscha hela badrummet!
Jag skulle inte vilja spola av vare sig badrummet eller toaletterna. Badrummet har noll lutning skulle bli bara extra jobb få bort allt vatten och toaletterna tveksamt om de tål så mycket vatten. Känns inte värt att få fuktskadorNi som duschar hela badrummet, har ni då hela badrummet som våtzon 1? Jag är nog lite för nojig för fukt för jag har aldrig ens tänkt tanken att duscha det som enligt normal standard är våtzon 2.
Jag tar ringen och locket på vattencisternen oftare än resten utsidanJa. Men jag brukar ju också rengöra övriga ytor på toastolen i samma veva. Men det kanske räcker att skura invändigt? Och ta det yttre mer sällan? Fast insidan av locket, ringen m.m. tycker jag ju behöver tas samtidigt när man borstar invändigt.
Beror säkert på vad man har för konsistens, mängd och densitet. Livet med ibs är ganska oförutsägbart.Typ varannan vecka.
Jag är dock lite förvånad över det här med bromsspår? Är det vanligt? Har jag inte sprutdiarré så har jag aldrig varit med om att det blivit spår i toaletten.
Du kan få komma och städa på hotellet en vecka så ska du få se hur vanligt det är, samt hur okul det är att folk inte borstar bort dem. Nej men skämt åsido, allas magar är ju väldigt olika. Jag tycker inte att det är det minsta konstigt att det händer och är glad att läsa att folk skrubbar de gångerna.Typ varannan vecka.
Jag är dock lite förvånad över det här med bromsspår? Är det vanligt? Har jag inte sprutdiarré så har jag aldrig varit med om att det blivit spår i toaletten.