Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min skärm på mobilen har en rejäl spricka där en mini-flisa helt saknas så det är "öppet" ner i telefonen på framsidan. På baksidan fler...
Kropp & Själ
Fungerar det öht?
Hört att de inte fungerar på ljusa hår.
Någon som är nöjd?
Vilket märke och modell isf?
Finns ju en del rea på sådana...
Kläder & Bli fin
Jag har äntligen lite mer pengar att lägga på att uppdatera min garderob med lite kvalitetsplagg. Vill satsa på plagg som är hållbara...
Kläder & Bli fin
Vad har ni för mössa nu?
Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
IT & mobiler
Då min gamla iPhone helt håller på att ge upp ska jag köpa ny telefon. Blev dock så irriterad på min nuvarande operatör Halebop att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.