Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Här kommer ett bokbingo för sommaren, alla är välkomna att delta! Du väljer själv vad du har för ambition - du kan välja att bara...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 029
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Jag flyttade I vintras till ny lägenhet med egen uteplats och liten rabatt.. Dels hade jag de fina ogräset lupin i rabatten dom...
2
Svar
31
· Visningar
2 393
Senast: myzzan
·
Juridik & Ekonomi Jag har kommit i en ganska olustig situation då jag äger en båt som jag helst skulle vilja bli av med innan vintern. Men hur sjutton går...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: quintess
·
Kropp & Själ Jag börjar fundera på om jag har utvecklat någon form av allergi mot stallmiljö. :cry: Blir väldigt ofta tjock i halsen, snorig...
Svar
1
· Visningar
421
Fritid Hej alla :) Vi ska eventuellt till typ London snart och tänker nog hålla till i nordöst, typ här. Någon som kan tipsa om sevärdheter...
2
Svar
29
· Visningar
1 915
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Det finns ju några här som skrivit uppsats. Jag har kört fast lite i detta med teori och tidigare forskning. Jag är lite nyfiken på hur...
2
Svar
24
· Visningar
1 430
Skola & Jobb Om man jobbar till midnatt, måste man vara på plats 07.30 morgonen därpå eller kan man som arbetstagare kräva att börja kl 11 då? Dvs...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: ExtraW
·
Kropp & Själ Jag ska plocka ur min hormonspiral (Mirena) på måndag. Jag har varit som ett åskmoln sen någon vecka efter att den sattes in...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 299
Senast: ExtraW
·
Kläder & Bli fin Hej! Jag ska på en möhippa där vi ska klä oss till någonting på vår bokstav. Jag behöver därför hitta en maskeradutklädnad på bokstaven...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 073
Senast: cirkus
·
Svar
0
· Visningar
327
Senast: fejko
·
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vad är skillnaden på dem? Olika koncentrerade eller något annat/något mer? Har en gammal förpackning målarsoda hemma. Kan jag använda...
Svar
2
· Visningar
1 491
Senast: MiaMia
·
Hemmet Fler än jag som gillar att städa? Och resultatet av det! Själv har jag kommit ur rutinerna nu under sommaren (föräldraledig, och det är...
2
Svar
23
· Visningar
1 439
Senast: Helly
·
Skola & Jobb Är det någon här som arbetar som steriltekniker? Trivs ni bra med arbetet? Vad är det sämsta respektive bästa med arbetet? Är det hög...
Svar
2
· Visningar
731
Kropp & Själ Såå.. För fyra dagar sedan fick jag en hästspark på utsidan av vänster knä. Inte så hård tänkte jag, det löser sig. Men den verkar ha...
Svar
4
· Visningar
537
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Idag köpte jag inte de fina schabraken på rea som jag lade i den digitala kundkorgen. Någon mer som lyckats hejda köpsuget idag? 😄
2
Svar
30
· Visningar
2 244
Senast: Blyger
·
Hemmet Jag lade först det här inlägget i vad-gör-vi-tråden, men jag väljer att bryta ut mig själv... :D Hur stänger man av en TV som saknar...
Svar
8
· Visningar
801
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Jag har hittat en högskolekurs som verkar intressant. Den är på 7,5 Hp och går på 50% (distans). Det handlar enbart om ”skoj-studier”...
2
Svar
37
· Visningar
2 530
Hemmet Nu när elpriserna rasar iväg funderar vi på att isolera övervåningen med cellulosaplattor. Någon som har testat detta material? Gillar...
Svar
7
· Visningar
475
Senast: Ainon
·
Skola & Jobb Första arbetsdagen efter semestern. Jag har jobbat i mindre än 1½ timme och jag och vår så kallade chef har redan haft en diskussion...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 285
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp