Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Här kan vi fortsätta diskutera valet!
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
43 564
Hemmet Vi har fått problem med vår diskmaskin och jag känner mig lite okunnig😅 1. För ett tag sedan fick vi felkod för att filtrena behövde...
2
Svar
21
· Visningar
2 143
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Chrome har helt plötsligt helt lagt av på min dator hemma. Jag har laddat ner och startat om i omgångar men datorn påstår fortfarande...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Mia_R
·
Samhälle Jag sitter och är orolig för valutgången. Less på allt gnäll på allt som är dåligt! I den här tråden får man skriva saker som är bra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 201
Senast: sjoberga
·
Samhälle På senaste år har det ju poppat upp rätt mycket miljöprojekt som nästan alltid presenteras som att dom kan rädda världen. Oftast är det...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Vad händer med lungorna när man får bättre kondition? Blir lungvolymen större?
Svar
2
· Visningar
433
Senast: Gnist
·
Relationer Efter många kommentarer på både jobb och fritid om ytligt bekanta som " aldrig hälsar"-( A säger att B aldrig hälsar när de möts) har...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 575
Senast: Motacilla
·
Samhälle Vi funderar på att åka utomlands i vinter, det är ju dock fortfarande sjukt långa väntetider på pass, hela familjen behöver nya pass...
Svar
7
· Visningar
694
Senast: Tulip
·
  • Låst
Tjatter Städar och grejar runt i trädgården. Katten imorse:
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 512
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Vad har ni för tips på jobb/yrken där man kan jobba hemifrån? Med eller utan utbildning.
Svar
14
· Visningar
1 634
Fordon Framöver blir det ju förr eller senare dags för pension och därmed lägre inkomst. Därför har jag börjat fundera på vad för slags bil...
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: BornAgain
·
Fordon Behöver snart byta bil då den jag har lever på övertid... Har en tanke om att byta till mindre bil och har kollat lite på Skoda Fabian...
Svar
4
· Visningar
1 216
  • Låst
Kropp & Själ Eftersom vården är som den är så drar jag mig för att ringa vårdcentralen nummera. Men mamma vill att jag ska ringa dom idag efter...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
17 141
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ja, skulle behöva införskaffa en bra powerbank. Vilka är bra? Vad ska man tänka på när man köper? Behöver använda den kanske 1...
Svar
4
· Visningar
509
Senast: Emtherlia
·
Hemmet Jag tycker det är kul när man kan ta en pryl eller klädesplagg och återbruka det. Det är bra på så många vis. Idag färgar jag några...
2
Svar
39
· Visningar
2 322
Fordon Jag behöver köpa en vikbar cykel (har ej bestämt mig för om det ska vara en elcykel eller en vanlig). Är det någon som har något tips om...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ I sommar har jag varit rätt pigg men de senaste 2-4 veckorna har jag fått nån konstig trötthet. Inte jättetrött men nåt diffust...
Svar
11
· Visningar
758
Skola & Jobb Ni som har någon anställning i er CV som bara är ett par månader.... Innan den så har jag flertalet år på vardera av ett antal...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 882
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ En tråd för er som har slutat snusa, ska sluta snusa, håller på att sluta eller vill sluta 😅 Tips, pepp, hur ni tacklade viktuppgång...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 351
Senast: ExtraW
·
Tjatter Sedan några dagar tillbaka kommer det ljud när jag kollar på andras storys, trots att ringsignalen på min mobil är avstängt. Innan har...
Svar
14
· Visningar
1 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp