Nä, det var en tygsoffa.En av skinnsofforna jag sett ut är från Mio, var den du skrev om från Mio en skinnsoffa?
Vore det bättre att köpa en begagnad skinnsoffa än en ny tycker du alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det var en tygsoffa.En av skinnsofforna jag sett ut är från Mio, var den du skrev om från Mio en skinnsoffa?
Vore det bättre att köpa en begagnad skinnsoffa än en ny tycker du alltså?
JagUrsäkta att jag använder ditt foto som exempel @Fabian In Memoria när jag svarar på @Hedinns fråga
Jag tycker personligen att det syns på ryggkuddarna att lädret har blivit "för stort" där, som du säger @Hedinn så beror det nog på att dynorna blivit ned"suttna".
Men jag vet inte hur gammal den här soffan är @Fabian In Memoria? Det skulle vara intressant att få veta.
har tyvärr ingen aning!Ursäkta att jag använder ditt foto som exempel @Fabian In Memoria när jag svarar på @Hedinns fråga
Jag tycker personligen att det syns på ryggkuddarna att lädret har blivit "för stort" där, som du säger @Hedinn så beror det nog på att dynorna blivit ned"suttna".
Men jag vet inte hur gammal den här soffan är @Fabian In Memoria? Det skulle vara intressant att få veta.
Ja, jag börjar känna för en skinnsoffa alltmer.Jag har tygsoffa med 2 bostons idag och den är alltid full av hår. Nästa soffa jag ska införskaffa kommer vara en i läder med lite filtar i.
Min mamma köpte en i skinn och de har 2 hundar och 2 katter och det märks knappt att de har djur.
Älskar tygsoffor men med djur i åtanke kommer jag införskaffa en skinnsoffa.
Ja, jag börjar känna för en skinnsoffa alltmer.
Men det finns även tyg som liknar läder, jag funderar på om de har lädrets "halkighet" men tygets lättskötsel skulle nog behöva få höra från någon som har en sådan soffa!
Tyget i fråga kan ju dock likna mocka lite, och det gör ju saken bara värre
Hittade plötsligt en skinnsoffa som jag villhöver prata med någon om! Jag tycker att chesterfield sofforna är fina men pga jag vill ha hög rygg så har jag tänkt att det är uteslutet. Men så hittade jag denna...
Visa bifogad fil 106728
Jag vet inte om det är tiden på dygnet som talar eller om jag vill ha den här soffan!
Jag var orolig att det var nattens begär som förförde mig och att den egentligen var inte alls snygg men bra poäng!Just den dar ser super fin ut. Det basta ar att du kan flytta sittkuddarna sa att ingen behover bli nedsutten.
Har beställt den!Hittade plötsligt en skinnsoffa som jag villhöver prata med någon om! Jag tycker att chesterfield sofforna är fina men pga jag vill ha hög rygg så har jag tänkt att det är uteslutet. Men så hittade jag denna...
Visa bifogad fil 106728
Jag vet inte om det är tiden på dygnet som talar eller om jag vill ha den här soffan!
Åh den ska jag se om jag kan få tag i.
2 barn och en schäfer så soffan får en hel del stryk