Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Ni som är lite längre vart hittar ni kläder? Vill främst ha byxor som inte är jeans men det är hopplöst då alla är för korta.. Någon som...
Kropp & Själ
Jag skäms för mina åderbråck och vill ta bort dom men är samtidigt lite rädd.
Någon som tagit bort åderbråck? Hur var det? Blev det bra...
Juridik & Ekonomi
Tidigare, dvs före december förra året, fick vi ALLTID våra eon-fakturor den 4de i varje månad. Men nu kan det bli lite när som helst...
Kläder & Bli fin
En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp.
Google gör mig bara förvirrad 🤪...
Så please buke, ge mig era...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.