Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Så, jag har första gången med försäkringskassan att göra och de går inte att nå på telefon eller annat. Det som hänt är att min...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 293
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Öppnar en ny tråd för själva valvakan. Lägger även in en röstning. Hur har det sett ut om Buke fått bestämma?
101 102 103
Svar
2 048
· Visningar
85 796
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Hej! Vi säger att Lisa och Pelle är gifta, utan diverse enskild egendom. De har tillsammans 3st barn som alltså är helsyskon, och Lisa...
Svar
9
· Visningar
1 175
Kropp & Själ Eftersom jag är jag så var jag säker på att jag hade en karta till av piller. Vilket jag uppenbarligen inte har. Problemet är hur jag...
Svar
8
· Visningar
575
Senast: Tonto
·
Tjatter I år vill jag åka på en riktigt mysig julmarknad. Ni vet en sådan där man kan åka häst och släde, där tomten finns på plats, gärna med...
2
Svar
27
· Visningar
1 715
Skola & Jobb Hur många procent jobbar ni? Trivs ni med jobbet? Om inte, varför?
Svar
17
· Visningar
6 183
Senast: movi
·
Hemmet Vi bor i ett hus byggt -69. I vår tvättstuga finns ett torkskåp som fungerar exemplariskt men nu med elpriserna funderar jag på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 099
Senast: Amha
·
Tjatter Hittade detta på annat ställe, och tänkte att kanske är här några som gillar att fila vidare. Detta kommer nog mest från några med små...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Lycan
·
Hemmet Jag har lite porslin som jag tänker sälja men vet inte riktigt vad som är smartast? Tradera, Auctionnet eller kanske Blocket? Jag har...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Nahar
·
Hemmet Nu var det ett tag sen jag lagade mat. Men min spis blir väldigt varm när jag har på ugnen. Vreden är varma, jag kan ta i dom utan att...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: pepp
·
Fritid Jag önskar mig ganska ofta en app för att boka tvättid! Så bekvämt det hade varit! Nu kan det ta mig ganska lång tid att komma till...
2
Svar
31
· Visningar
1 388
IT & mobiler Min laptop hemma har het plötsligt vägrat ladda sidor i Chrome och jag är trött på Firefox m fl. Jag har installerat om flea gånger men...
Svar
7
· Visningar
1 485
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund: Hyresvärden har (utan förvarning) rivit upp och bytt komplett avloppssystem på tre kåkar i området. En sugbil har satts att...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Jag har en vän som hamnat i en svår situation som jag vill försöka hjälpa, dels är hen allvarligt sjuk, (kan till och med vara dödligt)...
Svar
6
· Visningar
1 850
Senast: astilbe
·
IT & mobiler Jag behöver pensionera min iPhone 6 eftersom jag inte är ett vandrande elverk, och den i det närmaste kräver att man har laddaren i hela...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 394
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Fritid Tänkte se efter om det är några här som sysslar med virkning, stickning, nålbildning, broderier... Ja olika former av textilt hantverk...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
166 272
Senast: lizan
·
Hemmet Min alltid så pålitliga vedspis vill inte funka idag. Och tändarna krånglar och vill inte men lyckades få fyr i alla fall. Men sen tog...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 028
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
516
Kropp & Själ Jag behöver en ny träningsklocka. Har en Fitbit Charge 5 som batteriet har lagt av på. Innan dess hade jag en Fitbit Charge 3 och där...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp