Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 967
Mat Har en stor mängd päron. Ge mig bästa tipsen på vad man kan göra med dem.
Svar
8
· Visningar
601
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Blir inte riktigt klok på detta, från 1177.se : "Alla samtal spelas in och behandlas med sekretess enligt patientdatalagen. De samtal...
Svar
0
· Visningar
297
Hemmet Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna. Är det frotté...
Svar
5
· Visningar
445
Mat Hello! Någon som vet något lunchställe, gärna lyxigare, med garanterat god mat i Falköping idag? 🙏
Svar
3
· Visningar
490
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ Idag hade jag en skitdag på jobbet. Första mötet blev inte som önskat, och i frågor som är viktiga för mig så var vi inte alls överens...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 219
Senast: Thaliaste
·
Relationer Har hittat en kille som jag gillar jättemycket. Vi har skrivit mycket och pratat i telefon. Han skriver gulliga saker och jag tror jag...
Svar
6
· Visningar
1 135
Kropp & Själ Läste precis om detta. Undrade om det var ett skämt men tydligen inte. Ehm va? Blöder inte konstant? De flesta som har mens blöder väl...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 059
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Några gånger om året får jag brev från OKQ8 att jag har återbäring, inga stora summor men är väl uppe i nån tusenlapp nu. Men hur får...
Svar
16
· Visningar
1 147
Senast: Aconite
·
Tjatter Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
2
Svar
27
· Visningar
2 349
  • Låst
Kropp & Själ Det borde trilla in lite bukefolk som blivit vaccinerade nu. Så, vilket vaccin fick ni? En eller två sprutor hittills? Vad fick DU för...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
118 040
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Är det någon här som jobbar eller har jobbat som operatör på SOS alarm eller RLC och kan berätta lite om det? Mest negativa kommentarer...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: YaHilweh
·
Skola & Jobb Hur skulle ni ställa er till det här? Jag har två jobb (45/h), varav extra jobbet (15h/h) är under omorganisation och iom det så kallas...
2
Svar
26
· Visningar
3 128
Senast: Huggorm
·
Relationer Jag har en kollega som i det mesta är väldigt juste, hen är mycket kompetent och har jobbat länge på arbetsplatsen som jag jobbar på...
2
Svar
29
· Visningar
3 656
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid sneakers eller gympaskor skor på mig. Men ibland vill jag (och behöver) vara lite mer finklädd...
2
Svar
24
· Visningar
2 326
Senast: Lingon
·
Hemmet Är det värt att lämna in en såndär tung grönmetallic Husqvarna symaskin eller smartare köpa nyare begagnad?
2
Svar
24
· Visningar
1 672
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag hittade de här svamparna i min gräsmatta nyss. Det är som synes skivlingar, ca 1 dm bred hatt som är slemmig.
2
Svar
31
· Visningar
1 842
Fritid Jag är typen av person som väldigt gärna håller mina händer aktiva. På jobbet är det normalt sett jag som tar anteckningar, för att jag...
Svar
15
· Visningar
1 262
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Hur tänker ni nu när man kan binda sparpengar och få ngn/ngr procents sparränta? Binder ni? Hur länge? Jag är för feg för att köpa...
Svar
4
· Visningar
586
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har blivit beviljad terapi inom LOV för min blodfobi, men jag vet inte alls vilken terapi som skulle kunna hjälpa mig. Jag har...
Svar
18
· Visningar
1 797
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp