Purjon brukar klara sig utan problem i varje fall.Hann inte ta hand om det. Återstår att se hur mycket av det som lever när detta har smält bort, vilket borde bli under kommande vecka...
Visa bifogad fil 105857
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Purjon brukar klara sig utan problem i varje fall.Hann inte ta hand om det. Återstår att se hur mycket av det som lever när detta har smält bort, vilket borde bli under kommande vecka...
Visa bifogad fil 105857
Ja, salladen inser jag ju att den kommer vara stendöd. Men purjon hoppas jag ska överleva. Så får vi se hur dillen ser ut.Purjon brukar klara sig utan problem i varje fall.
Imponerande.Fick ner 250 narcisser till igår. Bara drygt 250 kvar. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde
På hur fint det kommer bli till våren?Fick ner 250 narcisser till igår. Bara drygt 250 kvar. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde
Ingen större idé att gödsla nu, de vill ha gödsel på våren när de ska vakna.När jag planterar mina lökar,, har ingen benmjöl här,.. så funderar på, ska jag slänga med lite kogödsel lr ska jag bara ha jorden som redan är i rabatten?
Ah, ja men då slänger jag på lite då ist ^^ låter väldigt logiskt ändå, tackIngen större idé att gödsla nu, de vill ha gödsel på våren när de ska vakna.
Du kommer när mörkast det är här i Norden
När allt synes dött och förfruset i jorden
Du frökatalog, du inspiration
Som får mig att odla både aster och melon
Jag hälsar dig glatt som förr mången gång
Och hoppas att vintern blir minimalt lång
Visa bifogad fil 107496
Men ja!!!Du kommer när mörkast det är här i Norden
När allt synes dött och förfruset i jorden
Du frökatalog, du inspiration
Som får mig att odla både aster och melon
Jag hälsar dig glatt som förr mången gång
Och hoppas att vintern blir minimalt lång
Visa bifogad fil 107496
Jag tror mamma använder Sara Bäckmo/skillnaden trädgård.Tradgardsfolk - ar det nagon av er som anvander er av en tradgardskalender, och har ni isafall nagon ni kan rekommendera?
Funderar pa att kopa en till kara mamma, men tycker det ar svart att valja vilken bland de som finns da informationen ar sa knapphandig..