Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Krig i Ukraina. Kvinnokamp i Iran. Här hemma röstar 1/5 av oss på ett blåbrunt parti. Utöver sliter folk ekonomisk. El, drivmedel...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 390
Senast: Tonto
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ I varenda förhållande jag som kvinna har haft så har min sexlust överstigit mannens sexlust med rätt mycket. Tittar man i media så ska...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 791
Senast: SaraMara
·
Kultur Min partners all time favorite är Hair, och den spelas på Göta Lejon till våren. Så jag tänkte helt enkelt fixa biljetter till oss...
Svar
6
· Visningar
5 785
Senast: lizan
·
Samhälle Något jag måste säga att jag tycker är lite konstigt är medmänskligheten som verkar fattas hos elbolagen i detta. De antingen säger...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
12 873
Senast: Breaktown
·
Kläder & Bli fin Jag tycker Melindas tiara (eller vad man ska säga att det är?) här är jättefin! Tyckte det innan, men hade inget tillfälle (tycker jag)...
2
Svar
22
· Visningar
2 118
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ Förkyld....Och som vanligt rejält.Jag har legat 4 dgr nu, orkar inte vara uppe. Jag vet inte hur andra fixar det, dom är borta max 2-3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 535
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har precis börjat med medicinen Abilify (10 mg) på grund av psykosliknande tillstånd, vanföreställningar och paranoia. Har för några år...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Skin
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig! Nu har jag haft mens sen den 29 augusti. Dvs i mer än två veckor. Och det är inga små mängder heller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
14 192
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har sedan cirka 5 år tillbaka varit deprimerad mer eller mindre och jag känner inte igen mig själv från när jag inte var det...
Svar
19
· Visningar
1 786
Senast: pajaztar
·
Hemmet Jag har målat en vas både invändigt och utvändigt och skulle behöva skydda den på något sätt på insidan så att det kan stå vatten och...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: TeamLundVer
·
Hemmet Hej å hå! Köpte ett hus utanför Hörby i skåne, tanken är att det i fösta hand ska vara ett semesterboende och om jag trivs kanske jag...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
23 705
Juridik & Ekonomi Har ställt frågan till Skatteverket men hoppas nån här kan vara snabbare på att svara än vad dem är. Jag skulle vilja lägga till ett...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 810
Senast: lingonben
·
Hemmet Har du eller funderar på att köpa någon onödig men rolig pryl? Själv funderar jag på en äggtimer , en sån man lägger i vattnet med...
Svar
0
· Visningar
348
Juridik & Ekonomi För några veckor sedan köpte jag en hästtransport, ett Ifor Williams 1,5-hästars, årsmodell -14. Köpte den från ett dödsbo, en kvinna...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 020
Hemmet Jag älskar jul och julpynt och är alltid tidigt ute. I år tidigare än någonsin då jag i kölvattnet av corona påtvingats ett karriärsbyte...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Vad är det för konstig dödsorsak? Har man ett bäst före datum och sedan är man död? Förklara för en stackars ingenjör.
Svar
16
· Visningar
1 393
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har en grävd brunn, två gånger sen jag flyttade in 2016 så har brunnen sinat, 2018 och i år, i år så fanns det lite vatten kvar i...
Svar
7
· Visningar
848
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag skulle vilja ha hjälp att tolka en stämpel. Jag har skickat in ett par örhängen till en sajt som säljer bla smycken och de hittade...
Svar
4
· Visningar
800
Kropp & Själ Livet är skit och jag behöver prata med någon nu. Pratade nyss med boendestödet och trodde det skulle bli bättre men det blev sämre...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 478
Senast: Görel
·
Relationer Pratade med min ena sons pappa om sonens skolsituation för ett par dagar sedan. Vi var enigt upprörda över saker som sonen blir utsatt...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp