Gunnar
Moderator
Jag har en 02:a som precis har flyttat till Malmö, hjälp!Håller så med! Helt sjukt... en 02a är ju en bäbis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en 02:a som precis har flyttat till Malmö, hjälp!Håller så med! Helt sjukt... en 02a är ju en bäbis...
Bebis på vift!Jag har en 02:a som precis har flyttat till Malmö, hjälp!
Min äldsta är född februari 02, han är alltså över 20 år nu, gått ut gymnasiet, flyttat hemifrån och jobbar. Men jag håller med, bebis. 20 år kan inte gått så fort liksom.Håller så med! Helt sjukt... en 02a är ju en bäbis...
Jag har en 02:a som precis har flyttat till Malmö, hjälp!
Min äldsta är född februari 02, han är alltså över 20 år nu, gått ut gymnasiet, flyttat hemifrån och jobbar. Men jag håller med, bebis. 20 år kan inte gått så fort liksom.
Visst är de! Min 20 åring ringde mig häromdagen och berättade att han varit på VC, jag hajjade till, det är tredje gången i hans liv han är på besök i sjukvården liksom, sedan hade han hämtat ut en salva, första medicinen i hans liv (utöver receptfri Alvedon), och jag bara "jisses så stor du har blivit" och fick till svar "men mamma, jag är vuxen, man ska kunna sånt då".Jösses !
Ja, alltså man vet ju att det är så, men ändå... :O
Jag har en brorson som är född -16 och han har börjat förskoleklass nu... men ändå är alla "millenials" bäbisar XD
Visst är de! Jag har en häst född -02. Hon kommer alltid vara fem år i mitt huvudHåller så med! Helt sjukt... en 02a är ju en bäbis...