Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Hej! Har en dag och en kväll i Göteborg. Vad ska jag hitta på? Går gärna på museum, utställningar gillar design, djur, natur, musik...
Svar
14
· Visningar
565
Senast: Tiffany
·
Kläder & Bli fin Jag behöver nya skor. Vanliga skor att promenera i. Men, kruxet är att jag inte kan ha vadsomhelst. Jag får väldigt ont i benen om...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Något konstig rubrik kanske... I mina arbetsuppgifter ingår en viss del där jag ska vara behjälplig till utomstående när dom är hos...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Efter tips i en tråd här på buke för några år sen köpte jag Snapscara från Maybelline, den första mascaran jag haft som inte smular och...
2
Svar
36
· Visningar
2 192
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Nu har chefen bestämt att vi jobbar i region syd. I region syd finns fyra kontor. Om man är sjuk ska man sjukanmäla sig mellan 7:00 -...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 547
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle göra en ny tråd. Men tänkte att jag inte skulle stöka till i VGV. Jag har fått uvi igen efter ett antal år...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ För 1 år sen ganska precis opererade jag bort en stooor hjärntumör. Vid inskrivandet vägde jag nästan 63kg. Efter 2 mån började jag...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Tänkte vi kunde ha en tråd med recensioner av skönhetsprodukter. Hud, hår, kropp, smink, parfym - har ni testat något nytt på sistone...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 568
Senast: Nepenthe
·
Tjatter En jag följer på twitter frågar sina följare varje dag vad de lärt sig. Därför frågar jag Buke, vad har ni lärt er idag? Jag har lärt...
2
Svar
36
· Visningar
2 020
Kropp & Själ Knepig rubrik och ett prefix som skaver. Men så här är det: under kvällen idag har jag fått smärtor i vänster lår som kommit och gått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 630
Senast: Wille
·
IT & mobiler Höll på att få ett gäng paket returnerade precis för jag inte hämtade dem. Enda orsaken det löste sig var att postnord skickade ett sms...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 786
Senast: Zpunk
·
Hemmet Mitt abb hos Telia går ut nu i höst och jag vill få förslag på bra leverantörer till vettiga priser. Är det någon som har erfarenhet av...
Svar
14
· Visningar
678
Senast: XeeXeX
·
Kropp & Själ Jag funderar över återanvändbara mensskydd. Det är möjligt att jag kommer ha mens i mer än 20 år till, så jag tror att det vore...
Svar
16
· Visningar
1 207
Senast: Lingon
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Ja eller nej.
5 6 7
Svar
137
· Visningar
9 018
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Har från mitt augusti bara blunda hela natten och söver inte från 22:00 till 6:00. Sedan åker jag till jobbet halvdöd och är trött men...
Svar
10
· Visningar
1 194
Hemmet Jag skulle vilja ha en sådan, men vill inte en så stor som 1,7 liter . Finns det mindre? Jag har inte hittat vid googling. Jag tycker...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Trott
·
IT & mobiler Någon som har det? Undrar om det fungerar bra? Har haft Telia i många år som funkat helt perfekt, men eftersom de inte längre visar...
Svar
3
· Visningar
559
Senast: Görel
·
IT & mobiler Jag kan inte längre använda appen för Facebook. Appen kraschar och stänger ner. Jag har provat att starta om telefonen men problemet...
Svar
2
· Visningar
1 996
Senast: Wille
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 001
Senast: MJLee
·
L
Kläder & Bli fin Hoppas att ni inte tycker att dethär är jätte dumma frågor. Men jag ska börja en ny skola nästa vecka. Och då vill jag kanske ha lite...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 364
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp