Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar inte pÄ barnprogram i övrigt och firar inte jul med nÄgra barn sÄ ingen Kalle Anka för mig/oss.
Julklapparna delas dessutom (enligt familjens tradition) ut efter middagen pÄ julafton.
Min favorit pÄ julafton Àr den rutiga mÄlarfÀrgen i Tomtens verkstad...
Liksom (hos oss) att nĂ€r jag var barn sĂ„ hade vi svartvit TV (förklara DET för dagens barn och ungdomar!!) - och chocken nĂ€r Tomtens Verkstad visades i fĂ€rgTV ... och nissarna hade BLĂ KLĂDER!! Vi hade alltid tĂ€nkt oss dem som röda!Den kommenteras ALLTID
Liksom (hos oss) att nĂ€r jag var barn sĂ„ hade vi svartvit TV (förklara DET för dagens barn och ungdomar!!) - och chocken nĂ€r Tomtens Verkstad visades i fĂ€rgTV ... och nissarna hade BLĂ KLĂDER!! Vi hade alltid tĂ€nkt oss dem som röda!
TyvÀrr, totalt ointresserad av allt vad Disney heter. Sorry.Disney Àr ju för alla Äldrar
InnebÀr "Ankist" en svindyr samling?SjÀlvklart tittar vi!
Jag Àr lite av det som brukar kallas för "Ankist", lÀser alltsÄ Kalle fortfarande, och samlar pÄ vissa Kalle (ankeborg) serier av vissa teckanre m.m.
Jag Àr dessutom djupt imponerad av hur man fixade till de tecknade filmerna dÄ för tiden.
Min favorit pÄ julafton Àr den rutiga mÄlarfÀrgen i Tomtens verkstad...
Nej dÄ, inte alls.InnebÀr "Ankist" en svindyr samling?
Ligger vÀl ingen skam i att somna till det Àr ju ocksÄ en fin jultradition.