Har inte tittat pÄ Kalle sen barnen var smÄ.För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte tittat pÄ Kalle sen barnen var smÄ.För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?
Jag har pluggat med en tjej vars partytrick var att sjunga precis som mössen! LĂ€skigt imponerande.Ălskar mössen
Vi brukar sjunga den pÄ jobbet med pipande skrikröster
Nej, Àr bara inte inget jag fastnat för.
DÀr emot sÄ Àr det ingen jul utan karl-bertil för mig
Det ar en film jag aldrig hort talas om forut. Jag far forsoka fa tag i den sa jag kan titta pa den efter jul i stallet.
Nej, Àr bara inte inget jag fastnat för.
DÀr emot sÄ Àr det ingen jul utan karl-bertil för mig
Ănnu en anledning till varför vi Ă€r vĂ€nnerJa sjĂ€lvklart! Jag sitter fortfarande och kommenterar "kolla nu, nu hĂ€nder detta" och skrattar högt Ă„t Kalle Anka och Pluto. Jag blir t o m sur om inte alla andra ocksĂ„ Ă€r lika engagerade som jag Ă€r. Ăr i övrigt inte sĂ„ traditionsbunden sĂ„ jag har lagt allt krut pĂ„ denna hĂ€ndelse och dĂ„ gör jag det ordentligt.
En mycket viktig frÄga i Är: Var kan man se programmet om man inte har en antennsladd inkopplad? Kommer det sÀndas pÄ SVT play?
Jag tittade pÄ Kalle i Är faktiskt. Annars brukar jag aldrig titta. Mamma spelade in det Ät mig och brorsan nÀr vi var smÄ. SÄ det kÀnns otroligt uttjatat.
DĂ€remot sĂ„g jag Karl-Bertil Jonsson jul för första gĂ„ngen förra Ă„ret (!) Vi har nog alltid Ă€tit nĂ€r det varit pĂ„ tv tidigare och det blev likadant i Ă„r. Alltid fĂ„tt höra att âdet Ă€r sĂ„ dĂ„ligtâ. Men det var den inte alls.
Hur kan nÄgon tycka att det Àr dÄligt
SÄ mÄnga repliker att anvÀnda hela Äret, Tyko Àr ju en guldgruva
Det var tvÄ,Vad var det för ny film som var med i Är? Jag kollade inte
Jag röstade nej tidigare men tittade faktiskt lite halvt pÄ det i Är mest pÄ de tvÄ nya klippen men de var totalt omysiga pÄminde mer om nÄgot tv-spel den ena
Gulligaste Àr som vanligt Puff och Puff