Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om pizzerian är öppen på julafton. Pizza på julafton vore inte helt fel.
Ok, visste jag inte. Hamburgare äter jag inte. Kinesiskt har jag nog aldrig ätit.Klassikerna är kinesisk takeout eller hamburgare
Ok, visste jag inte. Hamburgare äter jag inte. Kinesiskt har jag nog aldrig ätit.
Då har du missat mycket! Kinesiskt äter jag alltid på nyår
Går alldeles utmärkt, köpte en jag också, men länsa den innan 1 december.Kära Buke. Jag har hädat. Jag har köpt en julkalender en Kinder-kalender. Självklart för chokladens skull. Men det känns lite fel. Kan jag rätta till mitt felsteg genom att plundra den för tidigt?
Smakar det starkt? Hatar kryddig mat. Fick hörselbortfall när jag åt pakistansk mat.Då har du missat mycket! Kinesiskt äter jag alltid på nyår
Jag har lyckats hålla mej trots allt. Men va svårt det är emellanåtGår alldeles utmärkt, köpte en jag också, men länsa den innan 1 december.
Smakar det starkt? Hatar kryddig mat. Fick hörselbortfall när jag åt pakistansk mat.
Takeaway på julafton har blivit lite tradition här eftersom de indiska och kinesiska restaurangernaär de enda som har öppet. UK går typ i lockdown under julhelgen, till och med besinmacken har stängt.Undrar om pizzerian är öppen på julafton. Pizza på julafton vore inte helt fel.