Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag har (för mig) massor med blandade tomater (gröna och röda) och vill ta tillvara på dem genom att göra chutney - eller om någon har...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag och sambon skulle vilja hitta på något trevligt tillsammans, helst något där vi kan ta med valpis 😊 Vi bor i Östergötland.
2
Svar
26
· Visningar
1 774
Senast: Huggorm
·
Kläder & Bli fin Jag har ett shoppingbehov och ett shoppingvillhöver. Shoppingbehovet är en till tjocktröja som fungerar över A-linjeformade klänningar...
Svar
5
· Visningar
1 662
Trädgård & Växter Jag har fått in parkslide i trädgården. :nailbiting: Källan är grannens helt oansade häck, där ett relativt stort bestånd frodas. I...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 197
Senast: Rosett
·
Kultur Mamma och jag ska dit imorgon :) . Jag har inte varit där sedan jag var liten, och eftersom jag är 50+ var det liksom ett tag sedan...
Svar
4
· Visningar
535
Senast: Septicemia
·
Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
485
Senast: Sasse
·
Kultur Så mäktigt! Trodde jag visste men det var helt fel och nu när jag sökte nyss hittar jag inte alls. Så vad kan filmen ha hetat? Den är...
Svar
5
· Visningar
1 069
Hemmet Google är inte min vän i det här fallet, så jag vänder mig till de samlade Bukeoraklen! :love: Jag har en 3D-modell av ett bergsmassiv i...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Keb71
·
Fordon Jag jobbar inom bilbranchen och har gjort de i många år . Säger detta i tid Jag varnar nu,kolla upp hur bra mönster ni har på era...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 060
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag vet att det finns en tråd för de som redan studerar men jag tänkte att det kanske finns intresse för en för oss som fortfarande...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Araminta
·
Hemmet Vad är ert bästa tips att ta bort spindlar? Anticimex säger husmors-tips eller saneringsfirma. Vad är era bästa husmorstips? Jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 955
IT & mobiler Finns det någon därute som är duktig på Joomla 4? Är det värt att sätta sig in i år 2022? För länge länge sedan började jag min "bygga...
Svar
2
· Visningar
569
Tjatter Jag funderar på om jag gjort något som jag ångrar och som varit negativt för mig. Det enda jag faktiskt ångrar är att jag jobbat utan...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 669
Senast: Huggorm
·
Kropp & Själ Finns det? Jag har ett stort operationsärr på huvudet och det gör nästan alltid ont fortfarande, två år efter operationen, det sväller...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Är det nån här som använder mundusch som komplement till tandtråd? Jag har väldigt tätt mellan vissa tänder, vilket gör det svårt med...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: MissFideli
·
Tjatter Jag är tacksam över de som såg till att barnaga (misshandel av barn) blev förbjudet. Jag är också tacksam över att jag äger ett så...
2
Svar
22
· Visningar
1 626
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Hann jag först, och blev det rätt? Äter pizza som blev sen och tittar på Midsomer Murders.
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
69 195
Senast: Tranan
·
Kultur Sambon och jag ska tillbringa en helg i Rom. Sambon har en hel lista på saker att göra och jag är lite rädd att det blir en enda lång...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 517
Kläder & Bli fin Jag ska på Jobbkonferens till Kreta om en dryg vecka. En av kvällarna är det tema fest. Detta år är det 80-tal. Nivån på utklädande...
Svar
18
· Visningar
1 659
Senast: Derivata
·
Fritid Hej! Har en dag och en kväll i Göteborg. Vad ska jag hitta på? Går gärna på museum, utställningar gillar design, djur, natur, musik...
Svar
14
· Visningar
565
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp