Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur hittar man någon mening med livet? Jag har två barn på heltid eftersom deras pappa inte kan avlasta någonting. Jag själv är...
2
Svar
30
· Visningar
3 441
Senast: Dullknives
·
Tjatter Nu är det dags att titta på alla favoritfilmer. Vilken/vilka är era. Jag börjar. Nightmare before Christmas
Svar
6
· Visningar
424
Senast: Lingon
·
Fritid Vad är era bästa tips? Anländer fm och åker morgonen efter så även restaurangtips för lunch och middag. Har inga specifika intressen...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Kirre
·
Samhälle Har ni börjat handla andra varor i någon utsträckning när ni handlar mat? Hitta billigare alternativ i någon utsträckning? Eller...
23 24 25
Svar
496
· Visningar
34 895
Senast: Zinfernia
·
Relationer Om man är gift i GB med en britt, men är skriven och bor i sverige. vilka regler gäller vid skilsmässa?
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Tranan
·
Svar
1 685
· Visningar
73 737
Senast: Scata
·
IT & mobiler Jag är helt lost i det forumet och tänkte om buke kanske kan ledsaga mig vad jag bör titta på :angel: Jag har länge velat ha en...
Svar
1
· Visningar
456
Senast: warg
·
Samhälle Jag satt och läste lite i EPA-tråden, och fastnade då på @athena_arabians inlägg om att tonåringar alltid försöker förföra sina...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 631
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Jag har en massa bilder på min telefon, men jag lyckas bara importera en bråkdel av dem till min dator. De flesta "syns inte" för min...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 548
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Vad har ni för diagnoser? Då menar jag både fysiska och psykiska. Om man vill delge givetvis. Hur påverkar dina diagnoser dig? Mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 613
Senast: lizzie
·
Fritid Vad finns att göra? Skåningar åker med tre barn 6-10 år. Är det snö än? Hur mörkt är det nu?
Svar
3
· Visningar
492
Senast: Thalia
·
Hemmet Jag håller på att avfrosta frysen (se vgv) och funderar på de bästa sättet. Vad gör andra? Hårtork? Hur länge låter man sedan frysen bli...
2
Svar
39
· Visningar
2 058
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer...
Svar
5
· Visningar
3 068
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Är det någon här som lyckats ta bort körsbärsangiom själv? Hur gjorde ni?
Svar
1
· Visningar
494
Senast: dobbis
·
Juridik & Ekonomi Eftersom jag och sambon snart flyttar längre ut på obygden så började jag läsa på om reseavdrag för pendling till arbetet. Har alltid...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
12 390
Senast: Sharpless
·
Trädgård & Växter I odlingszon 5, på gränsen mot 6. Ännu inte många kalla nätter men temp över 5 bara några timmar på dagen. Slår vädret om kan det snart...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag är intresserad av ett nytt boende som skulle passa mina behov och min plånbok bättre men för att kunna köpa det så måste säljarna gå...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: Voeux
·
Fordon Har precis besiktigat min bil, helt ua som vanligt eftersom det är en Subaru och Subaru erbjuder gratis förbesiktning. Dvs man kan lämna...
2
Svar
21
· Visningar
1 807
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag hoppas den utredningen inte tafsar på gränsen för abort, 22 veckor är enligt mig inget som ska sänkas. :cautious:
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 475
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp