Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Dottern vill plugga i USA, på Universitet i Tampa, helst. Men hur vi än googlar får vi inga praktiska svar på hur hon ska gå tillväga...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 993
Kropp & Själ Alltså hjälp. Jag fick rådet av en läkare att använda en salva under mina morfinplåster, fick namnet på salvan av doktorn och skrev ner...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Jamtland
·
Kläder & Bli fin Finns det fortfarande något intresse för en sminktråd? Jag sökte upp den gamla och kände att näe, här behövs en nystart. Såg mina gamla...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 946
Senast: Septicemia
·
Kläder & Bli fin Hoppas jag valde rätt prefix nu. Är enormt trött på mitt korta hår och funderar på hårförlängning. Men vad är mest ekonomiskt? Köpa...
Svar
4
· Visningar
536
Senast: Helly
·
Kläder & Bli fin Nu skulle jag vilja ha svar av er som har liknande storlek som mig- 105/110 f/g. Utan bh har jag inga problem men strax efter att jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 529
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Jag upplever att det nu är färre jobb att söka än när jag sökte jobb i början av året. Så jag funderar på vad mer man kan göra för att...
2
Svar
29
· Visningar
2 928
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Och jag kan inte vråla, för jag bor i ett samhälle och klockan är natt. Vad gör jag? Hur får ni ut er ilska? Jag är bara allmänt arg och...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Motacilla
·
Samhälle Om vi skulle sätta ihop en kulturkanon - vilka verk skulle vara med och varför? Och är det vettigt med en svensk kulturkanon? Om det...
2
Svar
39
· Visningar
1 772
Senast: SaraXX
·
Hemmet Tänkte tapetsera om mitt lilla WC. Är på jakt efter en ball tapet, den kan vara precis hur utflippad som helst :D Tips?
Svar
6
· Visningar
874
Senast: Teilani
·
Juridik & Ekonomi I snart ett år så har vi försökt komma til skott med juristen och banken efetr min fars bortgång. Dethar varit ursäkt, på ursäkt, på...
2
Svar
21
· Visningar
3 165
Senast: Bee
·
Tjatter Vad borde du göra just nu, men som du inte gör? Jag borde duscha.
2
Svar
26
· Visningar
1 209
Senast: Sel
·
Samhälle Vems ansvar faller det på och var vänder man sig? Jag vill ju helst inte betala för något som inte kommit fram. Om det spelar roll har...
Svar
9
· Visningar
1 830
Senast: Migo
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd, gamla full! Jag stör mig på min rygg som pajjat.
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
116 951
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 206
Juridik & Ekonomi Köpte en grej på letsdeal som jag ska använda idag. Såg nu att sista datum för den var 24/10. Jag skulle gått mycket tidigare men har...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: BernT
·
Mat Jag fick en massa morötter idag och då jag numera är hästlös har jag lite svårt att komma på vad jag ska göra av alla. Har idag gjort en...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 474
Senast: Entourage
·
Juridik & Ekonomi Jag borde kunna detta, men jag har googlat mig själv blodig och jag hittar ändå ingenting och ingen jag frågar vet. Vilken lag...
2
Svar
38
· Visningar
2 782
Senast: em-pirre
·
Juridik & Ekonomi Ja, som rubriken säger; hur köper man in sig i ett hus? Jag och min sambo bor i ett hus som han äger och har bott i i 12 år. Det har...
2
Svar
23
· Visningar
4 900
Senast: Bapelsin
·
Kläder & Bli fin I början av nästa år kan det eventuellt bli middag och helg på hotell med tillhörande dans. Klädsel kostym och långklänning. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 706
Senast: Unafraid
·
Tjatter Det slog mig att det finns så många sätt att fira - eller inte fira - nyår. Hur spenderar ni nyårsafton? 🙂
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 402
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp