Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ny på airfryer men min erfarenhet så här långt är att airfryern inte ersätter ugnen när större mängder ska göras, då startar jag upp ugnen. För mindre mängder/portioner är airfyern i flitig användning här däremot.Väcker liv i en gammal tråd! Är det någon som ersatt sin ugn med en airfryer? Är det bara limpor i form man missar om man ersätter dessa eller är det annat också? Filosoferade här hemma, ugnen håller på att gå söner….
Håller helt med.Jag är ny på airfryer men min erfarenhet så här långt är att airfryern inte ersätter ugnen när större mängder ska göras, då startar jag upp ugnen. För mindre mängder/portioner är airfyern i flitig användning här däremot.
Jag har sparris hemma men har inte klurat ut något att göra med dem! Tack!Färsk sparris, 4 min, blir toppengott! Grönsaker överlag brukar bli bra, hemgjorda pommes - låt först potatisstavarna ligga länge i vatten, gärna någon timme eller så. Kör dem sen i ca 6 min. Häll upp dem i en plastbytta, låt dem ånga av. Droppa i lite olja och salt och rör runt, i arfryern igen ca 15 min. Allt på 180 grader i vår airfryer iaf.