Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Eloise
·
Fritid Kan ni hjälpa mig att planera en roadtrip. Ska göra den på tisdag och det är en person från USA. Ett stopp är spikat. Skokloster Slott...
Svar
16
· Visningar
963
Senast: hastflicka
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag står inför valet av kolsyremaskin för bubbelvatten. Alternativen jag fastnat för är dels en som är snygg nog att stå framme hela...
Svar
15
· Visningar
1 884
Senast: Nytant
·
Samhälle Fy vilken dålig start på dagen, att läsa att Politico kommit över ett utkast till ett yttrande, där det framgår att en större del av HD...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
24 860
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
3 086
Senast: Cattis_E
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Ja ja jag testar ett påstående och vill veta vad ni tycker. Premissen två personer lika på alla sätt, Vem är bättre än dessa två är bättre
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 000
Senast: Bison
·
Relationer Ja, som rubriken lyder, är det viktigt att komma ihåg och höra av sig när vänner fyller år? Jag fyllde år för några dagar sedan och...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 616
Senast: BernT
·
Fordon Dottern tar snart körkort och vi kommer behöva en till bil och då jag inte kan något direkt om bilar, hoppas jag få lite idéer här...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: Nepenthe
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 952
Fritid Jag kommer snart att tillbringa några (var)dagar i Uppsala. Vad gör man typ en tisdag i november; har någon tips på utställning...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag är införstådd på att jag troligen kommer få löpa gatlopp på buke och bli allmänt bespottad och föraktad framöver. Men på mitt jobb...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 341
Senast: CarEr
·
Relationer Triggervarning: sexuellt våld Det har nötts och blötts till och från här på Buke men behovet av att diskutera detta tycks inte lägga...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
51 688
Senast: Hoarfrost
·
Kläder & Bli fin Kan man ha maxiklänning då? De når ju inte till golvet men å andra sidan ska jag kunna dansa i klänningen och en riktigt lång klänning...
Svar
2
· Visningar
506
Mat Som rubriken lyder. Ni som har en hushållsassistent, vilken har ni, vad använder ni den till och är ni nöjda? Vad är bra resp dåligt med...
Svar
15
· Visningar
803
Senast: Görel
·
Tjatter Har några gånger stött på gamla bekanta/vänner som man haft förr för ca 25-40 år sedan. Jag tycker ju det normala är att isf hälsa och...
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: abc
·
Hemmet Jag beställde ett par airpods pro från marketplace här om dan, swishade, gav adress, post nr och allt. Han skickade bild på det vid...
2
Svar
22
· Visningar
2 001
Senast: Liten
·
Samhälle Hittade en guldring utomhus i somras som jag nu fått tillbaka och vill sälja. Vad är bäst? Kollade lite på guldbrev som hade högst pris...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: Liten
·
Juridik & Ekonomi Läste att det finns appar som samlar in prisinformation från mataffärer så man kan hitta lägsta priset på olika varor. Nån här som...
Svar
1
· Visningar
558
  • Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Hur vanligt eller ovanligt är det att gilla sitt jobb?
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 163
Senast: Kilauea
·
Svar
2 000
· Visningar
70 230
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp