Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har googlat mig till att jag förmodligen har nån inklämningsåkomma i axeln. Det började kännas av i våras och nu kan jag knappt ta...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Karfitsa
·
Fritid På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget...
Svar
5
· Visningar
653
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en app i mobilen som heter Todoist. Där kan jag skriva in saker som behöver göras. Man kan sätta ett datum för när det ska...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 388
Senast: Wille
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Sverige står inför att bestämma om vi ska ha sommartid eller vintertid året om. Regeringen har slängt ut sina experter som normalt sett...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
13 531
Senast: Iamia
·
Mat Vi ska äta midag i Askersund i slutet av november. Har ni några tips? Bara vuxna. Ett par som inte tål gluten, så enbart brödbaserat osv...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: SaraXX
·
Hemmet Vad tycker ni om dessa nya hus med kök i vardagsrummet. Själv gillar jag öppen planlösning men kök i vardagsrummet kan jag tänka mig i...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
21 765
Senast: Breaktown
·
Hemmet Vi ska flytta och ha förvaring i förråd i två månader, och skulle behöva få ner volymen på bohaget så gott det går. Vi har mycket...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Jag älskar nagellack och långa naglar. Har i många år jobbat i ett yrke där det inte varit tillåtet så har inte använt det mer än på...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: starcraft
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Jag är nyfiken på hur etablerad den här traditionen av trick-or-treating, där barn klär ut sig, går från hus till hus och ber om godis...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
11 566
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Har en del av texten men kommer för mitt liv inte ihåg artist eller låtnamn. Modell äldre svensk lite synthorienterad Låt 1 Tsrzan o...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: Diabetikern
·
IT & mobiler Någon som vet hur man lämnar en whatsapp-grupp utan att det syns för de andra medlemmarn? Går det ens att göra det? Om ja, hur? 🤔
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 024
Kropp & Själ Alltså, hur tusan kommer man upp ur sängen i hyfsad tid på morgonen, när man inte har några måsten som väntar? Jag har ett larm på...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 386
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har hört att det är ett halvtidsjobb att driva eget företag. Man jobbar alltså halva dygnet - 12 timmar. Men hur mycket jobbar ni...
2
Svar
32
· Visningar
2 853
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: Paddington
·
Tjatter Är det inte dags för en presenttråd igen? Blev inspirerad av en DN-artikel dä nån alltid fick helt fel kläder från svärmor. Sådant hon...
2
Svar
38
· Visningar
2 722
Senast: cambodia
·
Svar
36
· Visningar
1 806
Senast: Lycan
·
Mat Jag är hyffsad på matlagning men helt grön på att baka. Har nu fått för mig att baka egna frallor (eller bullar som man säger här i...
Svar
8
· Visningar
2 510
Senast: Manji
·
Tjatter Jag fascineras av att det i alla lägen ska det vara hög musik i bakgrunden. Ett sällskap i blandade åldrar sitter och äter middag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 127
Senast: Myrten
·
Fritid Det kanske bara blir den lilla familjen iår som firar jul (2 vuxna och 1 barn) Är det någon som åkt till någon barnvänligt...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: nejlica
·
Tjatter Klarar buke den? :) https://www.svt.se/special/hogskoleprovet-ordforstaelse-oktober-2022/
2 3
Svar
56
· Visningar
2 485
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp