Sexfråga igen😇

...du verkar ha läst fel i mitt inlägg, jag skriver ju precis som du.

Eh, jag lyckas inte alls läsa in att det är så du menar i ditt inlägg?

Du skriver ju "Stånd = kåt och kåt = stånd, så enkelt är det." Som om det vire ett faktum. Jag vet inte hur jag ska tolka det som nåt annat än vad det står?? Det mycket möjligt att du menar på ett annar sätt men jag lyckas inte läsa in det mellan raderna fast jag läst om din post nån gång och försöker förstå vad jag missat?
 
Eh, jag lyckas inte alls läsa in att det är så du menar i ditt inlägg?

Du skriver ju "Stånd = kåt och kåt = stånd, så enkelt är det." Som om det vire ett faktum. Jag vet inte hur jag ska tolka det som nåt annat än vad det står?? Det mycket möjligt att du menar på ett annar sätt men jag lyckas inte läsa in det mellan raderna fast jag läst om din post nån gång och försöker förstå vad jag missat?
@Nahar skrev ≠ inte =.
 
Eh, jag lyckas inte alls läsa in att det är så du menar i ditt inlägg?

Du skriver ju "Stånd = kåt och kåt = stånd, så enkelt är det." Som om det vire ett faktum. Jag vet inte hur jag ska tolka det som nåt annat än vad det står?? Det mycket möjligt att du menar på ett annar sätt men jag lyckas inte läsa in det mellan raderna fast jag läst om din post nån gång och försöker förstå vad jag missat?
@Nahar använde den här symbolen: alltså inte lika med. :)
 
Eh, jag lyckas inte alls läsa in att det är så du menar i ditt inlägg?

Du skriver ju "Stånd = kåt och kåt = stånd, så enkelt är det." Som om det vire ett faktum. Jag vet inte hur jag ska tolka det som nåt annat än vad det står?? Det mycket möjligt att du menar på ett annar sätt men jag lyckas inte läsa in det mellan raderna fast jag läst om din post nån gång och försöker förstå vad jag missat?
Nu har du läst alldeles galet!
 
Stånd ≠ kåt och kåt ≠ stånd, så enkelt är det.

Sen kan du ju tycka att det inte är roligt att hjälpa till, men då är det kanske mer där samtalet ska ligga, snarare än någon idé om att han inte blir kåt eller inte tänder av dig.
Tycker detta är jätteviktigt att tänka på. Det finns ju de som fått stånd under ett övergrepp men det betyder ju verkligen inte att personen tände på att bli utsatt för något sådant.
 
Först verkade han ju absolut inte vara det då han gjorde allt men nu känns det precis tvärtom.

Jag känner ju honom inte så bra än så förhoppningsvis lär vi oss med tiden.
Hur ser eran kommunikation ut? Pratar ni om hur era olika referensramar ser ut o hur ni vill ha det?
 
Jag vet det jag är kär i honom och för mig är sex viktigt annars kan man lika väl vara vänner bara 😇
Ja det är ju olika det där, för en del är det samma att vara kär och kåt, men för andra är det helt olika saker som ibland sammanträffar men inte alltid.

Har du frågat rakt ut hur ofta han vill ha sex? Är han nöjd med en gång i veckan kanske? Vill han egentligen mer eller vill han faktiskt inte det? Det KAN vara så att han är blyg, osäker, inte vågar leva ut sin sexualitet osv osv, men det MÅSTE inte vara något som går att förändra. Det är trots allt viktigt att man matchar varandra någotsånär, för antingen blir den ene pressad att ha sex oftare än hen har lust med, eller så blir en frustrerad av att inte få så mycket sex hen vill ha. Men oavsett så måste ni träna på att kommunicera, det kommer ni båda vinna på.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: miumiu
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 791
Senast: Whoever
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 840
Senast: Nixehen
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 940
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp