Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu behöver jag hjälp! Min mamma har ett tyngdtäcke, inte så tungt. Tror det är 5 kg. Men de börjar vara jobbigt att byta påslakan, och...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Tråden för oss som älskar wape! :heart :heart :heart Vad har du för wape? Favoritmärke? Smak? Är engångs eller refill bäst? Har...
Svar
14
· Visningar
1 521
Senast: ExtraW
·
Kropp & Själ För två veckor sedan insjuknade jag i vad jag antog var matförgiftning efter att ha druckit lite ofräsch mjölk i mitt morgonkaffe. Mådde...
Svar
16
· Visningar
1 947
Senast: Texaz
·
Hemmet Blir galen haha! :rofl: Snälla kan någon förklara symbolen ”får ej torkas”….ska man ständigt blöta ner det så det aldrig torkar...
2
Svar
26
· Visningar
1 377
Senast: Sharpless
·
Hemmet Jag fyndade skitfina trästolar för 10kr styck som jag ska renovera nu. Aldrig gjort det förut så säkert glömt någon detalj. Jag ska...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: MiaMia
·
  • Omröstning Omröstning
Fritid Är det så att man än antingen hund eller katt människa? Eller finns det de som känner precis lika mycket för båda? Själv är jag en...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
9 323
Kropp & Själ Jag har halsbränna. Det är för sent att åka till apoteket och köpa något mot det. Finns det något jag kan göra själv som huskur?
2
Svar
22
· Visningar
1 440
Senast: åke
·
Kropp & Själ I tråden om skog och klimat blev jag ombedd att förklara hur jag lyckas med att leva på 0,7 jordklot trots att jag bor i Sverige. Jag sa...
23 24 25
Svar
483
· Visningar
17 200
Senast: Breaktown
·
Mat Jag köpte en Air Up av nyfikenhet som kom i dag. Jag och sambo testade 2 olika ”smaker” och njä, vi tyckte inte riktigt det funkade...
Svar
11
· Visningar
7 188
Senast: hastflicka
·
Kultur HJÄLP! Jag behöver veta de inledande orden (inte förord om ett sådant finns) till Mary Shelleys bok Frankensteins monster. Finns det...
Svar
11
· Visningar
935
Senast: Anna
·
Mat Ska skicka jullådor med ätbara saker till mina vänner bosatta utomlands. Vet på ett ungefär vad som uppskattas och vad dom gillar men...
2
Svar
35
· Visningar
2 087
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Vad behöver hår för att må bra? Har läst lite kort om personer som använder hårprodukter med protein i - är det bra? Finns det något...
2
Svar
25
· Visningar
1 548
Kropp & Själ Kom på idén till denna tråd pga tråden som handlar om vad som är bra i praktiken! Jag tycker inte om att ha sex men tror att...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 526
Senast: ameo
·
IT & mobiler Hur ofta rengör ni era tvättmaskiner? Behöver maskinen gå helt tom eller kan man slänga i en mindre mängd tvätt samtidigt?
2
Svar
28
· Visningar
3 298
Senast: lil-sis
·
Tjatter Stör mig på att jag har det så stökigt jämt. Inte ens när jag har städat blir det bra för andra ser ändå att jag inte klarar av att...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 647
Senast: Unafraid
·
Hemmet Allt som oftast möts jag av detta :down: Söker någon bättre variant av överkast som hundarna inte kan gräva upp. När jag googlar...
Svar
7
· Visningar
882
Senast: AbCdE
·
Hemmet Jag har bott högt upp hela mitt vuxna liv. Portkod, högt upp, säkerhetsdörr. Jag har därmed alltid känt mig väldigt trygg hemma. I...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 512
Senast: BernT
·
Hemmet Jag har gjort det nu, satt igång processen att köpa hus. Jag hade mäklaren här idag i en och en halv timme, lång tid för min lilla...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 069
Senast: Lillefrun
·
Fritid Jag tillhör de som blir av med tv3 och några kanaler till på lördag eftersom Telia inte kommit överens med Viaplay. Jag ser mest...
2
Svar
34
· Visningar
2 292
Senast: Görel
·
Hemmet Prylen ifråga hör till min matberedare, men vad har man den till?
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp