Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Du ser både detaljer och helhet. Helt fantastiskt. Ovanpå det kan du föra över det till en bild.Jag har fotografiskt minne och hade nog varit ett bra vittne
Absolut. Du ser både detaljer och helhet. Helt fantastiskt. Ovanpå det kan du föra över det till en bild.
Bo Furugren (hästfärgernas guru) Sa en gång att det är ingen konst att rita. Men behöver bara veta hur en häst ser ut.
Ja, jo...
Har det hänt något som jag reagerat på så kan jag beskriva folk ganska bra. Tex ringde jag polisen på en misstänkt drograttfylla för ett tag sen och jag skulle garanterat känna igen personen och kunna beskriva honom bra.
Är det den generella personen som står före i kön på mataffären så då skulle jag knappt kunna säga vilken färg personen hade på kläderna när jag kom ut från butiken.
Blev trängd av en bil igår och hade nog aldrig kunnat beskriva den för polisen om jag inte tog en bild på den. Jag hade eventuellt kunnat färgenJag tränar ibland
Går förbi en person som jag sen försöker beskriva för mej själv.
Så jäkla svårt! Men nyttigt, tror jag.
Körde förbi en nyss övergiven bil bredvid vägen. Försökte beskriva den om den skulle varit med om något (läser för mycket deckare ) och var nöjd med mej själv som gjorde en bra beskrivning.
Kör förbi samma bil dagen efter och har liksom fel f ä r g på bilen
Jag är imponerad över de som gör såna porträtt på gärningsmän utefter beskrivning ur minnet, helt otroligt!
Men jag tränar vidare, tror det är bra för hjärnan att träna på sånt också.
Sånt jag lägger märke till kommer jag ihåg jättebra men sånt som bara glimmar förbi är ju skitsvårt.
Så spännande dehär! Jag red ut med en kompis och ett djur sprang över vägen ganska långt framför oss. Jag var helt säker på att det var ett vildsvin storlek som en grävling. Min kompis sa att den var ju stor som en björn?!Tex blev jag uppringd av polisen en gång för att berätta hur två klottrare vi anmält såg ut, bara det att jag var säker på att det bara var en kille medan personen jag var med som vittnat före mig var säker på att det var två stycken.