Har inte använt mascara sedan jag vet inte när men brukar färga och då är det bara höger hand som används.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma hand, vänster i mitt fall. Sen kan jag nog göra det med höger utan större problem. Jag hävdar att man som vänsterhänt är bättre med högern än högerhänta är med vänstern. Vi blir ju tvingade i vissa sammanhang. Själv fick jag lära mig sticka med höger då läraren inte kunde lära ut spegelvänt. Jag kan därför endast sticka åt höger.
Samma härJaglärde mig också att sticka år höger. Samma med gitarr, lärde mig spela på en för högerhänta
Samma här
Jag sminkar mig utan glasögon och står så nära spegeln jag kommer. Alltså ABSURT nära. Sminkar bara ögonen. "Placerar ut" ögonskugga med fingrarna lika mycket med känsel som jag ser och blandar ihop med pensel, sätter på mig glasögonen och kollar av. Ögonskugga syns "mindre starkt" efter mascara och glasögon är på och jag står liiiite längre från en spegel. Är både närsynt och långsynt. Om jag kan brukar jag be partner kolla om det ser jämnt ut.Jag har en följdfråga!
Jag som precis har blivit med glasögon, hur tusan gör man med smink? jag har försökt att ha glasögonen snett över fejset, men egentligen så skulle en monokel vara bäst....
Man tar av sig glasögonen och står framför en spegel med bra belysning, på det håll man behöver.Jag har en följdfråga!
Jag som precis har blivit med glasögon, hur tusan gör man med smink? jag har försökt att ha glasögonen snett över fejset, men egentligen så skulle en monokel vara bäst....
Jag sminkar inte mig och har faktiskt aldrig gjort, men jag är lite förvånad för jag "trodde" att man använde vänster hand till vänster öga och höger hand till höger öga.... Jag liksom bara antog det! Det skulle vara en sådan sak som jag inte skulle ha problem med då jag är bådhänt och använder båda händerna till typ allt.
När jag målade tånaglarna när jag såg en gång i tiden, så använder jag vänster hand till vänster fot och höger hand till höger fot.
Förstoringsspegel.Jag har en följdfråga!